Ultimate Force

Ruben

VWC lid
782.jpg

Artikelnummer: 782
Productnaam: Ultimate Force
Aantal schoten: 58
Aantal grammen: 500 gram
Adviesprijs: 39,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd naar het filmpje. Een 500 grammer met 58 schoten voor slechts 35 euro klinkt veelbelovend.

ik vind het jammer dat ze altijd zoveel schoten erin doen, waarom niet gewoon max per tube ? een 32 shots pot met 15 per tube zou geweldig zijn....

Het klinkt wel verleidelijk maarjah het is minder dan 9 gram per shot....dus vraag me af hoe groot de effecten zijn....

Ik denk dat ik deze laat liggen en gewoon voor de vertrouwde Extreme Salute ga :) zekerheid boven alles :D
vind 35 euro net iets te veel om een gokje mee te wagen.....

Groot, groter, groots! Wat een effecten! De eerste mines, zijn lekker rap achter elkaar. Daarna de grotere effecten in de lucht, een aantal verschillende effecten. Daarna de nog grotere effecten afgesloten met een (dubbele?) finale! Super mooi ding. Een spektakel in een!

Ik vind het een prima blok. Zit een heerlijk rap tempo in en de effecten zijn lekker divers. De finale is erg goed.

:bye:

btw, hoort iemand ook dat auto alarm op het laatste filmpje ? dan moet wel betekenen dat de bursts wel heel krachtig zijn.

Ik neem al mijn woorden terug wat ik over deze cake zei, GEWELDIG, kheb net mn hele lijstje opgeschoont en nu zitten er alleen nog maar Barely Legal cakes in.

En dit voor 35 euro, betaal je bij menig concurent het dubbele voor.
Wat een mooie cake deze gaat zeker in mijn collectie komen!

zooo lekkere bak jongens zeg ik,35 euro is ie dubbel en dwars waard,er zijn wat aan nieuwe cake's bij gekomen dit jaar zeg pff en gelukkig zijn er veel van hoogstaande kwaliteit net als deze

ooooh
HEERLIJK!
en dat voor de prijs
ik zat echt te twijfelen of ik m zou nemen hij zag er zo verleidelijk uit
nu is het 1000% zeker
Ik neem er een!
Of 2...:p

Echt een pot al geen ander! De prijs en dan het aantal shots, heerlijk. en HOE groot..

Aaah k ben verliefd

Ik heb deze zojuist mogen bekijken op een demo, bijzonder mooie cake. In het echt is veel mooier dan op het filmpje. Harde bursts heldere boeketten, veel afwisseling.
Deze Topper is z'n 35euro meer dan waard.

Ik heb deze zojuist mogen bekijken op een demo, bijzonder mooie cake. In het echt is veel mooier dan op het filmpje. Harde bursts heldere boeketten, veel afwisseling.
Deze Topper is z'n 35euro meer dan waard.

was de finale ook zo spectaculair als op het filmpje ? (dus 3x een salvo)

Omdat ik inmiddels een carriere als cameraman heb opgestart hier nóg een filmpje. Geschoten tijdens zelfde demo, overigens.

Ultimate Force: http://www.youtube.com/watch?v=-xHIcy3iV2s

Na de Extreme Salute voor mij de beste cake uit de Barely Legal-serie. Ik vind 'm overigens wel sterk op de Break Down lijken, maar hij is net effe wat spectaculairder. Vergelijk 'm maar eens met mijn andere filmpje in het betreffende topic.

Bedankt voor het filmpje Cass. Je doet het goed als cameraman moet ik eerlijk zeggen. Duidelijke beelden.
Over de cake zelf: topper inderdaad, anderhalve minuut show voor de zeer redelijke prijs van 35 euro. Prijs/kwaliteit: uitstekend.

Back
Bovenaan