Ultimate Fantasy

Aftershock

VWC lid
De goedkoopste 500 gram cake van Nederland! Brave & Wichers heeft weer een primeur. In de Black Label collectie ontwikkelden wij een nieuwe cake met de maximale vulling van 500 gram kruit. De cake begint met een leuk fluiteffect en eindigt in een denderende finale. Deze 500 grammer is werkelijk krankzinnig goedkoop!

Artikelnummer: 466
Artikelnaam: Ultimate Fantasy
Afmeting: 180x180x85 mm
Bruto Gewicht: 300 Gram
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 191 Schoten
Effectomschrijving: Tail, Crackling, Whistling, Wave
Tijdsduur: 50 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: €22,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

466_Ultimate_Fantasy.png

Laatst bewerkt door een moderator:
De goedkoopste 500 grammer in de geschiedenis.
Een fluitbak met een finale in crackling en knal.
Buitengewoon verassend, zowel prijs als cake zelf.

Waarom zou het niet kunnen dan ? Dit zijn gewoon de zogehete publiek trekkers denk ik ? Die verkopen ze zonder winstmarge zodat de klant ook andere dingen koopt waar ze wel winst mee maken. Is dus gewoon een lokkertje/publiekstrekker dus denk ik ?

Dealniet te min blijft het goedkoop en kan volgensmij nooit een miskoop wezen :p Nu nog een filmpje.

karton prijs?, hahah lekker goedkoop met veel schoten! zitten er ook verschillende calibers in deze cake? ik neem aan van wel aangezien het eerste deel fluiters zullen zijn. deze ga ik zeker in de gaten houden.

Ik verwacht hier erg veel van, niet alleen door de prijs en het effect, maar ook de laaiend enthousiaste Ruud van B&W zelf, hij klonk erg overtuigend haha.

Hopelijk kunnen we hem snel op film zien, danwel op een demo, maar voor dat geld... Mocht het echt zo goed zijn, inslaan natuurlijk, dan kan je er nog een paar tegelijk van afsteken! :D

kijk en zo hoort het! niet alles maar duurder en duurder en duurder, nu eens een verrassing in prijs, proficiat b&w , grote klasse, ik ben erg benieuwd naar de uitwerking op film, maar hoe dan ook een topper qua prijs.

Dank je.
We zullen Koen van B&W om opheldering vragen.
:thumbup:

Hier Koen :bye:. In eerste instantie was deze cake gepland en getest met 358 gram kruit. Om de cake na de eerste test in China te verbeteren hebben de inkopers het kruitgewicht opgeschroefd. Op eerdere lijsten staat deze cake vermeld met het gewicht dat eerst gepland was, daar zal dus het probleem liggen. Ik heb zojuist voor alle zekerheid de technische specificatie uit China (die ook naar VROM gaat) nogmaals gecontroleerd en deze cake bevat om precies te zijn 495,5 gram kruit.

Ha daar is Koen al weer. Alsof je nooit vrij bent man haha
Maar het is gelukkig ook nog je hobby.
Hartelijk dank Koen voor je reactie.
Er zijn nu een aantal mensen die blij zullen zijn met jouw antwoord en die vannacht weer normaal kunnen slapen.

:applause::applause:

Deze zal ik zeker uitproberen dit jaar. Met deze cake is mijn lijstje compleet:
Ultimate fantasy
Black thunder
Black moon
Black Mamba
Black Palm
Utopia
Break Down
Multi shock
insane 60 shots 500 gram(gratis)

Ik word er helaas niet veel wijzer van :cry: .. Het is volgens mij de pot met de rode peony's?

hoeveel ultimate fantasies tegelijk zie je op het filmpje?

zie je op het filmpje alleen de ultimate fantasy of gemengd met een andere cake?

klopt dit wel?
het zijn 191 shots per pot. 500/191 is +/- 2.5gram kruit per schot.
dan kunnen daar toch nooit zulke effecten vanaf komen?
ook worden er, zoals gezegd, minstens 2 tegelijk afgestoken maar ik heb na het zien van het filmpje niet het idee dat ik 382 schoten heb gezien.
dus heb ik het verkeerd of is er iets anders verkeerd?

Je kan de schoten op het filmpje wel een beetje volgen en tellen. Als ik te kom ik rond de 190 uit dus het kan goed kloppen dat het maar 1 cake is. Als het maar 1 cake is dan is het zeker een hele goede cake! Misschien dan iemand van vuurwerkland ons kan helpen? :D

het zijn 191 shots per pot. 500/191 is +/- 2.5gram kruit per schot.
dan kunnen daar toch nooit zulke effecten vanaf komen?

Als ze 171 schoten met minder inhoud doen en dan 20 met meer inhoud zou het mischien lukken.
maar ook ik zie geen 191 schoten idd ? Maar dit is wel 100% zekker de 3é pot van de show en dus de Ultimate Fantasy. Kwa omschrijvinfg klopt het iig ook want daar staat in Whistling zoals je in het begin kunt horen.

Dus ze hebben of het Verkeerde product geschoten wat lijkt op de info die we hebben ? Of we hebben de verkeerde product info verkregen wat betreft de aantal schoten ?

Op deze film is ie iig per 2 geschoten!

De laatste 5 seconden van het filmpje kun je beter naar kijken. Daar zie je nog een stukje van de Ultimate Fantasy alleen.

kan iemand van B&W of een verkoper die 'm al heeft afgestoken er niet wat licht op schijnen?
Anders hopen op goede ooggetuigeverslagen van komende demo's, want ik ben net zo nieuwsgierig als elk ander! Nog nét niet zo gek om 'm blind te bestellen... ;)

kan iemand van B&W of een verkoper die 'm al heeft afgestoken er niet wat licht op schijnen?
Anders hopen op goede ooggetuigeverslagen van komende demo's, want ik ben net zo nieuwsgierig als elk ander! Nog nét niet zo gek om 'm blind te bestellen... ;)

nou waarom niet... 22,50 :D dat valt toch wel mee...
Ik heb hem 30 nov al besteld... bij vuurwerkland.nl :devil:

Back
Bovenaan