Ultimate Aero

Toen het sample filmpje van de Tomahawk (Pangu) online kwam, had ik zoiets van deze moet er komen! Zeer bruut 120 shots 30mm Z-shape. Wat wil je nog meer? Fan-shape dan :p Maar... de effecten spraken mij daar niet echt aan en daardoor knaagde het gevoel steeds... wel of toch niet bestellen... Manier van schieten JA! Effecten m'n twijfels om! Prijs NEE!

Ook de Ultimate Aero is niet goedkoop (prijs/shot verhouding), maar de effecten spreken mij hier veel meer aan. De boxen zijn niet echt met elkaar te vergelijken doordat hier ook rijen met tails en minies tussen zitten en rijen met boeketten en mines, maar bij de Z-shape rijen met enkel boeketten valt je mond hier net zo goed van open.

Tomahawk: meer bruut
Ultimate Aero: op enkele momenten veel mooier (persoonlijke smaak)

Heb de Ultimate Aero daarom besteld. Film volgt.

Ja heel gave box wel, doet met denken aan de obsessed. Vorig jaar gehad, nu deze in de straat proberen.

Wauw! Wat een ding! Jammer dat er geen echte finale aan zit dus die zou ik adviseren eraan te koppelen. Maar dikke aanrader! Deze volgend jaar weer!!! 1 van de mooiste waaier bakken die ik heb gehad

Wauw! Wat een ding! Jammer dat er geen echte finale aan zit dus die zou ik adviseren eraan te koppelen. Maar dikke aanrader! Deze volgend jaar weer!!! 1 van de mooiste waaier bakken die ik heb gehad
Hopelijk voor je hij staat wel in de archieven van Wolff. Maar deze vorig jaar gehad zeker een mooie bak

Deze was echt weer top. Qua burst gruwelijk goed, redelijk in de richting van de Break Out, grote boeketten, mooie kleuren, heerlijke tails. De opbouw en combinaties zijn erg goed waardoor dit echt wel een showtje op zich is al ontbreekt het aan een finale. Ik hoop er dit jaar toch weer ergens een op de kop te tikken.

Dit vond ik toch een beste bak zeg! Goede afwisseling, dikke burst en brede spreiding. Is helaas uitloop maar als ik m nog ergens in de buurt kan scoren gaat ie 100% in de collectie.

Back
Bovenaan