Uitzending PAUW vuurwerkverbod 03-12-2014

als ik daar zou zitten zou ik die mevrouw recht in haar lieve gezicht vertellen dat illegaal gevaarlijker is dan legaal maar zegt zij zoo mooi we moeten consumenten vuurwerk verbieden en dan kunnen we handhaven lukt nooit wordt alleen maar erger door dat soort mensen geloof me maar daarom heeft iedereen schijt eraan om 10 uur af te gaan steken om dat soort achterlijke lui aan te pakken sorry dat ik beetje baldadig ben maar ik wordt er ziek van eerst zwarte piet dan vuurwerk wat nog meer kerst. trouwens autorijders en brommer rijders hoor je niks over want dat is belangrijk in het leven bah ik walg van die mensen die hier in nederland wonen zeik lui

mvg boze vuurwerk liefhebber wesley

heb medelijden met haar zoon maar ze gaat tever tegen legaal vuurwerk

Laatst bewerkt:
De reacties hier gaan wel erg ver hoor. Dat wijf met haar achterlijke smoel, vastbinden aan een stok en afschieten als vuurpijl etc etc. Die vrouw is bevooroordeeld omdat haar kind gewond is geraakt door vuurwerk en vandaar dat ze geëmotioneerd reageert. Daar net zo achterlijk op reageren maakt je geen haar beter.

De reacties hier gaan wel erg ver hoor. Dat wijf met haar achterlijke smoel, vastbinden aan een stok en afschieten als vuurpijl etc etc. Die vrouw is bevooroordeeld omdat haar kind gewond is geraakt door vuurwerk en vandaar dat ze geëmotioneerd reageert. Daar net zo achterlijk op reageren maakt je geen haar beter.

Klopt. Echter, ze doet alsof ze er alles vanaf weet... en dat zij wel even gaat vertellen dat de boel verboden moet worden, omdat haar zoon toevallig slachtoffer is.

Snap de reacties wel, vond het zelf ook een trieste vertoning.

ik heb medelijden met haar zoon maar ze moet niet tever gaan om tegen legaal vuurwerk tezeggen dat het verboden moet worden 1 rotje klapt je vinger er niet zo af

mvg wesley

het ergste is dat ze zonder enig research een grote groep achter zich kunnen hebben.
en dat baart mijn zorgen.

uhh volgens mij staat die zoon op youtube onder ´je bent een rund als je met vuurwerk stunt´
volgens mij was het die zoon en daar vertelt hij dat hij zelf bommen had gemaakt.

dus als het hem is dan was die vrouw dus behoorlijk aan het liegen

dit is hem toch?

uhh volgens mij staat die zoon op youtube onder ´je bent een rund als je met vuurwerk stunt´
volgens mij was het die zoon en daar vertelt hij dat hij zelf bommen had gemaakt.

dus als het hem is dan was die vrouw dus behoorlijk aan het liegen

dit is hem toch?

Dit is toch werkelijker waar ongelofelijk. Die jongen zei bij pauw dat die een babypijlje in zijn oog kreeg en nu schijnt dat die een pijpbom gemaakt heeft. Dit moeten we pauw maar eens laten weten!

Kan hier echt pislink van worden :angry:
Dit is gewoon moedwillig een negatief verhaal ophangen over legaal vuurwerk om het in een kwaad daglicht te kunnen zetten.
Kan hier niet wat aan gedaan worden door hetzijnde een gezamelijke actie vanuit het forum of importeurs die met dit fabeltje aan de haal willen gaan?
Dit kan natuurlijk gewoon niet door de beugel!

Ik heb net de Pauw redactie een mail gestuurd:

Beste redactie,

Deze jongen uit de uitzending van 4 december zegt dat hij een babypijltje van zijn vrienden in het oog kreeg.
In het onderstaande filmpje van bureau halt zegt hij echter dat hij zelf met illegaal vuurwerk een pijpbom aan het maken wat en terwijl hij deze pijpbom met de hamer aan het dichtslaan was, ontplofte de bom en kreeg hij een ijzersplinter in zijn oog. Ik hoop dat jullie dit rechtzetten zodat legaal vuurwerk niet om verkeerde redenen in een kwaad daglicht worden gesteld.

jullie uitzending: http://www.tvuitzendinggemist.nl/nederland-1/pauw/uitzending-van-4-december-2014-57692

Bureau halt tv spot: https://www.youtube.com/watch?v=sdw95bSL9wY

Met vriendelijke groet,

De media is degene die uiteindelijk zorgt voor een vuurwerkverbod.je moet de media zien een soort van gitaar en groenlinks en bonte zijn de beste gitaarspelers in dit verhaal.het ergste is dat de media zich zo laat misbruiken in het vuurwerkverhaal in ruil voor kijkcijfers heeft de media zich verkocht als h.oer.ik weet wel dat als er uiteindelijk een verbod komt ze ons niet zullen helpen om de boel te herstellen.

Belachelijk dit! Daarom riep die vrouw steeds dat er met legaal vuurwerk, vuurwerkbommen worden gemaakt waardoor legaal vuurwerk juist verboden moet worden.....

Ja maar jongens is het hem zeker?

Ik postte het omdat hij precies er op leek ik vraag eronder ook is het hem echt?

Ik ga dit gewoon niet eens kijken, als ik zo de reacties lees dan weet ik dat ik me alleen maar kapot ga ergeren tijdens het kijken. Je schiet er ook niets mee op, je praat tegen een stenen muur.

Correctie: Een muur van 5 meter beton dat verstevigd is met titanium.

Het filmpje van Halt is uit 2010, maar als ik zn ogen en oren zie denk ik mwah, maar goed, al die blanken lijken ook wel veel op elkaar.

Back
Bovenaan