Uitzending Gemist

SniperX

VWC lid
Hallo, het leek mij een sfeervol topic, vorig jaar was hij er ook. Post hier al je vuurwerk-sfeer gerelateerde filmpjes!
Het mogen op zich ook filmpjes van youtube zijn..

Alvast 'n aftrapje dan maar:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Intocht Sinterklaas: http://player.omroep.nl/?aflID=11717940

Dit is slechts 'n begin. Hoop dat jullie actief meedoen en we er een sfeervol topic van maken!

Laatst bewerkt door een moderator:
Reporten heeft geen zin, heb er zelf toestemming voor gegeven. Sfeerverhogende films is altijd +1! :)

+ YouTube Video

pff, 0:41 zeggen ze zelfs over een vlinder: deze zijn bedoeld om dingen te vernielen., 3:20: effect van een handgranaat :bonk:
Nee! ze worden soms gebruikt om dingen te vernielen, er zijn ook gewoon mensen die genieten van de lekkere knal en deze is niet zo hard als die van een handgranaat!
Leuk dat die gast het daarmee durft te vergelijken. Ooit geprobeerd? :angry:

Hahaha wat een commentaar. wat klopt hier niet..... luister vanaf 1:00

.......Vlinders en lawinepijlen das een heel gevaarlijk soort vuurwerk, en dat is ook de oorzaak van dat afgelopen jaar het aantal letselgevallen met oud en nieuw gestegen is van 600 naar 1100 en dat er circa 200 auto's alleen al in de stad den haag in de brand zijn gestoken??????????

Dus wat hij verteld is dat er door vlinders en lawinepijlen in den haag 200 auto's in de brand zijn gestoken :p hahahaha hilarisch.

Dacht al dak vorig jaar teveel gedronken had maar ik zag dus inderdaad een groepje vlinders en lawinepijlen lopen met jerrycans benzine en brandende fakkels :p

Hij vergeet trouwens vanaf 3:16 dan weer erbij te vertellen dat vlinders en lawinepijlen auto's in brand steken :p

En dan de man in de gele jas vanaf 3:50 die owned ff iedere chemicus/wetenschaper en pyrotechnicus door in een oogopslag te zien dat het hier gaat om kaliumperchloraat met magnesium en aluminiumpoeder.

hahaha deze kon ik nog niet! thanks

Laatst bewerkt:
idioot breekt ff een vlinder open..

Maarre wat zijn dat voor supervlinders eigenlijk?? Ken ze niet in zo'n bruin/geel doosje??

Hahaha wat een commentaar. wat klopt hier niet..... luister vanaf 1:00

.......Vlinders en lawinepijlen das een heel gevaarlijk soort vuurwerk, en dat is ook de oorzaak van dat afgelopen jaar het aantal letselgevallen met oud en nieuw gestegen is van 600 naar 1100 en dat er circa 200 auto's alleen al in de stad den haag in de brand zijn gestoken??????????

Dus wat hij verteld is dat er door vlinders en lawinepijlen in den haag 200 auto's in de brand zijn gestoken :p hahahaha hilarisch.

hahaha deze kon ik nog niet! thanks

Ja, haha die hoorde ik ook al :P
In een ander filmpje hebben ze het zelfs over nitraatgranaten, die is ook nieuw voor mij :bye:

Als je wil kan ik je een link in PM sturen, weet niet of het anders off-topic gaat want dat filmpje heeft niets met "uitzending gemist" te maken.

Vorig een een documentaire gezien over vuurwerkslachoffers. Was behoorlijk indrukwekkend. Kan hem alleen nergens vinden. :S

Vorig een een documentaire gezien over vuurwerkslachoffers. Was behoorlijk indrukwekkend. Kan hem alleen nergens vinden. :S
bedoel jij deze: deel 1
+ YouTube Video

deel 2
+ YouTube Video

deel 3
+ YouTube Video

deel 4
+ YouTube Video

deel 5
+ YouTube Video

deel 6
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan