Uitspraak rechtszaak Ruben Koet

ja ,is die niet de slimste geweest om alles maar te delen ? maar dit is het zoveelste voorbeeld dat justitie graag een voorbeeld stelt maar vooral geen gezichtsverlies wilt lijden ,schande voor de rechtstaat en democratie (even los wat je vindt van een evt strafmaat) er worden hier genoeg mensen jaren lang getraineerd door justitie en besmeurd met allerlei voor ingenomen aannames die alles verliezen gaande weg ,jaren lange inzet van het justitiële apparaat ,politiediensten ,rechters etc etc terwijl je als slachtoffer van wat je dan ook maar is overkomen hier niet of nauwelijks aangifte kan doen ,laat staan dat er iets mee gedaan wordt ,als je dit niet begrijpt welke impact het heeft op iemands leven dan moet je er misschien niet blind op reageren ,als ze je willen uitknijpen doen ze dat los vd werkelijke bewijslast die echt stand houd of werkelijkheid ,hoop maar gewoon dat je zelf nooit met deze justitie maffia te maken krijgt ,toevoeging zegt de term klasse justitie je iets ???? en oordeel niet over de man zelf he daar heeft iedereen zijn eigen mening over gaat over het systeem ansicht (6 jaar in ongewis)

Laatst bewerkt:
Wel schandelijk dat het zo lang heeft moeten duren voordat er een uitspraak is, maar goed, dat weten we ondertussen in NL.

Verder moet hij niet zeuren over de straf. Liefhebber of niet, hij had verboden vuurwerk in huis en is daar mee gepakt. Niets meer niets minder. risico van het vak.

Ik heb wel eens wat filmpjes van hem gezien, konden mij niet bekoren met zijn manier van liefhebberij. Wat verder zijn al dan niet aanwezige iq zou zijn doet er verder niet toe.

Tja, wat moet je er mee. Zijn "betogen" zijn nogal onsamenhangend. Laten we het er maar bij houden dat ik hem liever niet zie als de spreekbuis van de nette zijde van de vuurwerk community, om het netjes te formuleren. Ik ben het er wel mee eens dat ons rechtssysteem volslagen uitgekleed is, echt een symptoom van de volslagen incompetentie van het bestuur de afgelopen jaren. Je zou toch maar 6 jaar in het ongewis zitten.

Laten we het er maar bij houden dat ik hem liever niet zie als de spreekbuis van de nette zijde van de vuurwerk community, om het netjes te formuleren.
Het is een beetje dubbel, snap dat je als grote vuurwerkliefhebber met een YT-kanaal ook graag vuurwerk uit het buitenland op je YT-kanaal wil laten zien maar aan de andere kant zet je vooral jongeren, misschien onbedoeld, aan tot de aankoop van dit soort vuurwerk, vuurwerk wat er uiteindelijk voor gezorgt heeft dat er straks een verbod op consumentenvuurwerk komt.

Ook de unboxingen van zwaar illegaal vuurwerk uit het oostblok destijds, ook dit wordt door de jeugd nagedaan met veel ellende door zwaar illegaal vuurwerk en ook daardoor een algeheel vuurwerkverbod.

En ook het knutselen met vuurwerk wat men in een hotelkamer in Spanje heeft gedaan is niet zo'n goed idee, zitten veel jonge kinderen naar deze YT-video's te kijken die dit ook na gaan doen, ook mede door de vele ongelukken met vuurwerk krijgen we straks een vuurwerkverbod.
Je hebt als YT-er ook een voorbeeldfunctie.

Ruben heb ik niks mee.Vind hem arrogant en nonchalant.Hij is zelf met illegaal vuurwerk bezig en dan is de kans groot dat je ooit gepakt word en dan moet je jouw straf accepteren.
Dat het 6 jaar heeft moeten duren dat is wel te lang maar dat enige waar ik het met Ruben eens ben.

Laatst bewerkt:
Afgehaakt bij het verhaal dat illegaal vuurwerk niet de reden is van ons verbod
Dat is het ook niet!

Jarenlang gezeur vanuit linkse hoek waarbij zij alles willen aangrijpen om vw in een verkeerd daglicht te zetten. Het is willekeurig om je heen slaan als linkse partij. Zijn het de dieren, milieu of vandalisme. Uiteindelijk zit de kern van het probleem in het gedrag van bepaalde personen. Die hebben bij verkoop je eigen ziel aan jan en alleman VVD laatste duwtje kunnen geven.

Das een eenkennige insteek waarbij veel facetten aan de kant worden geschoven voor het eeuwige propagandandistische politieke praatje waar men hedentendage mee overvoerd wordt.

Simpel gesteld; als er geen zwaar vuurwerk was geweest om naar hulpverleners te gooien, was de druk vanuit die partijen minder geweest. Als er minder teringharde dreunen buiten de jaarwisseling om waren geweest, was de publieke opinie obv eigen ervaring in de eigen leefomgeving ook anders geweest.

Dat er sturende en drammende partijen zijn geweest die met valse redeneringen obv de onderbuik hun zin hebben willen krijgen, hoor je mij niet ontkennen want dat zijn waarachtige facetten tot en met. Maar zonder de aanwezigheid van illegaal zwaar vuurwerk, of zelfs het maar het onverantwoord misbruik (is geen "ge"bruik) ervan had de vlag er heel, heel, héél anders bij gehangen....

Als ruben geen youtube deed dan stond hij nu gewoon ergens aan de lopende band te werken en had hij over 10 minuten weekend😎hij heeft wel een paar leuke filmpjes.. denk ook wel dat hij genoeg gestraft is.6 jaar lang met die kutzooi in je hoofd en niet af kunnen sluiten..

Als ruben geen youtube deed dan stond hij nu gewoon ergens aan de lopende band te werken en had hij over 10 minuten weekend😎hij heeft wel een paar leuke filmpjes.. denk ook wel dat hij genoeg gestraft is.6 jaar lang met die kutzooi in je hoofd en niet af kunnen sluiten..
Tis niet alleen de filmpjes he...zwaar illegaal vuurwerk in bezit.Aanzetten tot kopen van illegaal vuurwek met kortingscodes etc....

Back
Bovenaan