Uitspraak Kort Geding: Vorderingen Afgewezen

Ik kan er nog steeds niet met m'n hoofd bij dat het te onveilig is om het hier in NL, waar de meest extreme eisen gelden voor opslag, niet opgeslagen mag worden en dat het elders in de EU, waar vaak maar een fractie van de hier aanwezige veiligheidsvoorzieningen aanwezig is, wel opgeslagen mag worden. Het vervoeren naar het buitenland is blijkbaar ook geen enkel probleem. Logica is hier dus niet op van toepassing en m.i. toont het enkel aan wat voor achterlijk en bekrompen land NL inmiddels is geworden.

Misschien kunnen we eens in Brussel informeren of ze interesse hebben om NL te annexeren, uiteraard met uitsluiting van een klein deel van Den Haag wat dan soeverein verklaart kan worden. Dan hebben die mafklappers ook nog een stukje om te besturen en hebben wij geen last meer van ze.
Gevoelsmatig 100% mee eens.

Maar de Nederlandse bunkers zijn daar niet officieel op gecertificeerd. Anders hadden ze een heel sterk verweer gehad.
Het gaat hier namelijk alleen maar om de opslag in grotere volumes bij detailhandel = risico, zeker in de buurt van woonwijken.

Tel daarbij discutabele conclusies van onderzoeksrapporten op... die 'we' niet kunnen weerleggen... en je zit vast.
Super k*t!

# durf te vragen: wat zijn de sancties voor winkeliers en/of importeurs die hier in overtreding zijn?
Denk in oplossing: Overslag / buffer plaatsen. Uitpakken in buitenlandse bunkers?
Al nekt de herziene RAC je dan nog waardoor je strafbaar bent.

Denk dat de financiële sanctie erg hoog is.

Je vergunning zal je ook kwijt raken maar daar heb je volgend jaar met een totaal verbod toch nagenoeg niets meer aan.

Wel kunnen ze je zaak ook nog even dichtgooien tijdens de verkoop dagen en weg is je omzet.

In ieder geval enorm bedankt voor al het harde werk en tijd die jullie erin hebben gestopt.

Helaas is dit land al een aantal jaar goed naar de vernieling , dat zie je terug op het hedendaagse straatbeeld en de politieseries van Ewout. Om nog maar te zwijgen over alle andere problematiek.

Helaas gaat dit de komende jaren alleen maar erger worden met D66 aan de macht, sterkte mede fanaten!

Wat je niet op TV ziet is hoe goed het gaat, dat is namelijk niet interessant en er gaat veel en veel meer goed dan fout. Zo neemt de criminaliteit van 2000 tot 2016 enorm af: van 300.000 aangiften naar 200.000. Verder zien we dat 80% van de misdrijven vermogensdelicten zijn, geweld naar schatting 10-15% en die daalt ook. Het aantal moorden daalt. Dus het gaat op dit punt echt veel beter. Dat is een feit.
Wat niet goed gaat en waar mensen ook echt last van hebben is dat de economie sterk blijft groeien maar de welvaart per persoon nagenoeg stagneert. Van 1820-1960 liepen deze twee precies gelijk, dus hoe beter de economie hoe meer mensen in NL een groei van welvaart ondervonden. Maar na 1960 ontspoort dit. Waar de economie met 50% is gegroeid, neemt de welvaart van de bevolking met slechts 15% toe. Als reden wordt o.a. gegeven privatisering en deregulering. Maar dat hoor je niet en dit is waar een heel groot deel van de bevolking last van heeft....of merkt. Maar dat levert geen spannende programma's op. dat bevestigt de onderbuik niet. Nee: als we dat ook zo zouden aanpakken dan zouden onze pijlen denk ik op anderen gericht zijn. Maar wie leiden het land? Wie zien we op TV? Wie zijn de baas in kranten? Juist: niet het volk, maar de (absolute) bovenklasse.
Ik ken Ewout verder niet, dus ik neem aan waar die programma's het over hebben....al sik het mis heb hoor ik het wel...

Wat je niet op TV ziet is hoe goed het gaat, dat is namelijk niet interessant en er gaat veel en veel meer goed dan fout. Zo neemt de criminaliteit van 2000 tot 2016 enorm af: van 300.000 aangiften naar 200.000. Verder zien we dat 80% van de misdrijven vermogensdelicten zijn, geweld naar schatting 10-15% en die daalt ook. Het aantal moorden daalt. Dus het gaat op dit punt echt veel beter. Dat is een feit.
Wat niet goed gaat en waar mensen ook echt last van hebben is dat de economie sterk blijft groeien maar de welvaart per persoon nagenoeg stagneert. Van 1820-1960 liepen deze twee precies gelijk, dus hoe beter de economie hoe meer mensen in NL een groei van welvaart ondervonden. Maar na 1960 ontspoort dit. Waar de economie met 50% is gegroeid, neemt de welvaart van de bevolking met slechts 15% toe. Als reden wordt o.a. gegeven privatisering en deregulering. Maar dat hoor je niet en dit is waar een heel groot deel van de bevolking last van heeft....of merkt. Maar dat levert geen spannende programma's op. dat bevestigt de onderbuik niet. Nee: als we dat ook zo zouden aanpakken dan zouden onze pijlen denk ik op anderen gericht zijn. Maar wie leiden het land? Wie zien we op TV? Wie zijn de baas in kranten? Juist: niet het volk, maar de (absolute) bovenklasse.
Ik ken Ewout verder niet, dus ik neem aan waar die programma's het over hebben....al sik het mis heb hoor ik het wel...

Is het niet zo dat het aantal misdrijven naar beneden gaat, maar de misdrijven wel heftiger zijn?

Wat je niet op TV ziet is hoe goed het gaat, dat is namelijk niet interessant en er gaat veel en veel meer goed dan fout. Zo neemt de criminaliteit van 2000 tot 2016 enorm af: van 300.000 aangiften naar 200.000.
Maar doe je wel aangifte dan krijg je te horen dat ze er toch niets mee doen. Dus dit is een behoorlijk vertekend beeld omdat bewezen is dat mensen dus minder snel aangifte doen.

• Like
Waarderingen: GMP
in hoeverre staan jullie nog in contact met de VVD betreft hun amdementen? het ziet er naar uit dat dit gewoon totaal niet haalbaar is?.. Ben benieuwd hoe ze er nu naar kijken

Ook gaat de VVD niet akkoord met de invulling van de voorwaarden, ze hebben de VVD niet eens meer nodig voor een meerderheid van hun wet.

Pvda/gl 20, D66 26, cda 18, cu 3, denk 3, Pvdd 3, sgp 3, 50plus 2, volt 1 hebben samen al 79 zetels.

Back
Bovenaan