Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Duidelijk, bedanktDat wilde ik dus even weten!
![]()
Wanneer een vuurwerkbedrijf uit het buitenland een vuurwerkshow wil verzorgen,zal dit altijd onder de vlag moeten gebeuren van een bedrijf die een toepassingsvergunning heeft van de provincie of van VROM.
Het Bedrijf zal altijd aansprakelijk zijn voor het buitenlandsbedrijf
Ook kan een buitenlandsbedrijf een VROM vergunning aanvragen,dan zal deze moeten voldoen aan de voorwaarden zoals die gesteld zijn.
hoe bedoel je protectionistische maatregelen?
volgens mij druisen dergelijke acties tegen het principe van de vrije handel in.
is Nederland een kei in. zat bedrijven uithollen door verkoop aan buitenlanders, maar op andere vlakken Nederlandse bedrijven een oneerlijk voordeel bezorgen.
Nee hoor elk buitenlands vuurwerkbedrijf kan een toepassingsvergunning aanvragen,hij/zij zal dit moeten doen bij VROM(omdat hij/zij een buitenlands bedrijf is)
Ze zullen een verzekering moeten overleggen(bedrijfsaansprakelijksheid)van 2,5 miljoen euro
En ze moeten beschikken over een kiwacertificaat om hier in NL vuurwerk te kunnen ontbranden.
In elk land zijn er verschillen,in Duitsland kun je ook niet zomaar vuurwerk ontsteken daar heb je ook de benodige papieren nodig.
Voor zover ik weet mag je in frankrijk alleen maar frans gekeurd vuurwerk gebruiken.
Zo zie je maar dat elk land zijn regels heeft...
Als je in duitsland een bedrijf hebt met alle papieren om te kunnen werken met vuurwerk en je wordt gepakt met illegale handel van vuurwerk ben je per direct al je vergunnigen kwijt.......