Uitbarstingen van vuurwerk fabriek in Benevento: dode eigenaar

ylke

VWC lid
Tragedie in Benevento, waar een persoon is overleden door de explosie van een vuurwerkfabriek.

Het incident vond plaats rond 7:30 vanochtend in San Giovanni di Ceppaloni in de provincie Benevento.
Volgens wat tot dusver is gebleken de eigenaar, Roger De Blasio, was bij het openen van de deuren van de fabriek toen plotseling de explosie zich heeft voorgedaan. De man was 32 jaar.

De overblijfselen van het lijk werd ontdekt door de brandweer en de politie, die gauw ter plaatse waren.
De politie is bij het maken van de noodzakelijke onderzoeken om te begrijpen hoe het kan dat de plotselinge explosie is ontstaan, of wie er anders aansprakelijk is.

Bron:www.pirovagando.it

Roger De Blasio....
tog niet wie ik denk dat het is he?
wel erg triest!
iemand nog wat verduidelijking?

Roger De Blasio....
tog niet wie ik denk dat het is he?
wel erg triest!
iemand nog wat verduidelijking?

yup dat is eigenaar van Di Blasio

Hier nog een Filmpje van van de Italiaanse zender TG1: *klik*

en dan hier nog wat fotos die 3xh gevonden heeft:

01_672-458_resize.jpg

02_672-458_resize.jpg

06_672-458_resize.jpg

08_672-458_resize.jpg

09_672-458_resize.jpg

10_672-458_resize.jpg

Laatst bewerkt:
Erg zonde dit. :( Altijd kwalitatief goed vuurwerk van Di Blasio. Ik ben dan ook benieuwd wat er met het bedrijf gaat gebeuren nu de eigenaar dood is.

R.I.P. Ruggiero de Blasio. :(

Dat hoeft het nog lang niet te betekenen. Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat het een erg grote opslag/productiefaciliteit is geweest. Herbouwen en opnieuw productie starten is even in de buidel tasten, maar het is zeker niet onmogelijk.

Erg jammer dit.
Is een groot verlies.
Hopelijk niet het einde voor de fabriek.

Voglio che questo condoglianze a tutti i familiari e personale con la grande perdita.

Pyromaniac 1975

Dat hoeft het nog lang niet te betekenen. Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat het een erg grote opslag/productiefaciliteit is geweest. Herbouwen en opnieuw productie starten is even in de buidel tasten, maar het is zeker niet onmogelijk.

Bedenk je er wel bij dat de eigenaar hierbij om het leven is gekomen:wink: Is niet zomaar iets natuurlijk...

Bedenk je er wel bij dat de eigenaar hierbij om het leven is gekomen:wink: Is niet zomaar iets natuurlijk...
Ja maar ik neem aan dat het een familie bedrijf is (zeker gezien de naam) en geen eenmanszaak. ;)

En natuurlijk levert dat grote moeilijkheden op, maar mijn bericht eerder had puur betrekking op de fabriek zelf. Het terrein wat schade heeft opgelopen is relatief gezien niet zo groot als ik zo even naar de fotos kijk, ik kan me niet voorstellen dat dat het hele terrein van Di Blasio is.

Grondstoffen en machines zijn vervangbaar, daar krijg je wel een lening voor desnoods. Maar inderdaad hoe het nu verder te regelen nu Ruggiero dood is, dat blijft het grootste probleem...

yup dat is eigenaar van Di Blasio

Dit is NIET de eigenaar van Di Blasio Elio.

Dit zijn 2 verschillende los van elkaar staande bedrijven.

Het gaat hier op Pirotecnia De Blasio, en niet om Di Blasio Elio Fireworks.

2e ongeluk in 1 maand tijd in Italië, weer dodelijk helaas.

Dit is NIET de eigenaar van Di Blasio Elio.

Dit zijn 2 verschillende los van elkaar staande bedrijven.

Het gaat hier op Pirotecnia De Blasio, en niet om Di Blasio Elio Fireworks.

2e ongeluk in 1 maand tijd in Italië, weer dodelijk helaas.

oh oke, beetje verwarrend is het wel ja. maar bedankt igg!

oh oke, beetje verwarrend is het wel ja. maar bedankt igg!

Dat vond ik zelf ook, er waren meerdere die zeiden dat het om Di Blasio Elio ging, heb het even nagevraagd.

Maar ik heb uit Italiaanse bron vernomen dat het 100% zeker niet Di Blasio Elio is.

goed te horen! Ik had gister even op pyroweb gezocht en kon alleen foto,s enzv vinden.
Ik ken al geen eens goed NL laat staan italiaans:D
maar bedankt voor de toe lichting!

Dus dit was niet het commercieele bedrijf van di blasio.
Was het dan wel een Famillie/dochter bedrijf van ellio?

goed te horen! Ik had gister even op pyroweb gezocht en kon alleen foto,s enzv vinden.
Ik ken al geen eens goed NL laat staan italiaans:D
maar bedankt voor de toe lichting!

Dus dit was niet het commercieele bedrijf van di blasio.
Was het dan wel een Famillie/dochter bedrijf van ellio?

Nee, de eigenaar van Di Blasio is Elio Deblasio, dus ook kwa naam zou het niet kloppen, wat ik begreep van het Italiaanse bericht staan ze volledig los van elkaar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan