UFO Boven Harderwijk (metro, 6 augustus 2009)

Cameo

VWC lid
normal_10002-metro_060809_ufo_harderwijk.jpg

Cameo

Als je daarin gelooft dat het ufo's waren oke....:bonk:
Wel geniale actie trouwens:p

Ik denk dat je beter in ufo's kunt geloven dan in die kromme verhalen van de Nederlandse overheid, dat je met een vlinder een gevel van een huis kunt opblazen bijv.

Het is iig geen Thaise lampion, eerder iets met LED lampjes oid.
Artikel met foto`s

Maar zolang niemand weet wat het is, is het een UFO (een ongeïdentificeerd vliegend object)

Ik dacht altijd dat ledlampjes op een thaise lampion de logische volgende stap zou zijn. Ze zijn superlicht en behoeven maar korte tijd stroom van een knoopcelletje. Maar goed, niemand weet het zeker in dit geval.

Mmm ... Niburu.nl, is dat niet die site van de Alu-hoedjes? Tsja, zij hopen (lijkt wel) dat het iets buitenaards is. Ieder z'n passie, haha :D

Cameo

Ik dacht altijd dat ledlampjes op een thaise lampion de logische volgende stap zou zijn. Ze zijn superlicht en behoeven maar korte tijd stroom van een knoopcelletje. Maar goed, niemand weet het zeker in dit geval.

Mmm ... Niburu.nl, is dat niet die site van de Alu-hoedjes? Tsja, zij hopen (lijkt wel) dat het iets buitenaards is. Ieder z'n passie, haha :D

Cameo
Ja idd, die lui draven af en toe wel door. Maar soms best interessante artikelen van externe bronnen. Je moet bij die site gewoon zelf de leuke artikelen eruit pikken.

Cameo

vreemde lui idd maar vind het wel een leuke site.
staan wel grappige dingen op als je goed zoekt
soms als ik nix beters heb te doen kijk ik welus rond op de site.
ma idd ieder zijn passie

Back
Bovenaan