Tyrant

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: C101
Artikelnaam: Tyrant
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1800 gram
Aantal Schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 90 sec
Stijghoogte: 35 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Tyrant.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Komt mooi over met al die verschillende kleuren en burst lijkt me prima. Hopelijk presteert hij beter dan het label, dat echt afgrijselijk is :rolleyes:

Dit lijkt een erg goed blok. Was even bang na de 1e crackling dat dat steeds terug zou komen, maar gelukkig niet. Lekker tempo, mooie kleuren, lelijk label. Helemaal goed zo.

Het label vind ik persoonlijk van minder belang.
Okey een mooi label kan wel wat toevoegen aan een product maar uit eindelijk van ik de prestaties van groter belang.

Staat nu ergens voor 159,95 te koop, stevig aan de prijs dus. Dat is zeker geen 30% tot 50% goedkoper dan andere importeurs zoals ze zelf op de website stellen :no:

Ik vind deze wel onwijs gaaf zeg. Hopelijk kunnen we deze ook voor een schappelijke prijs ergens krijgen.

Waar staat die dan geparkeerd?
Het Hello Fireworks lijstje was nog leeg.
Staan alle andere producten van Hello dan ook al ergens?

Dit topic mag verwijderd worden dan hoor
Dubbel hoeft niet :thumbup:

Staan op dit moment allemaal nog hier, maar zullen door een mod vast snel verplaatst worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat iedereen moet verdienen aan het vuurwerk,en dat is ook logisch. Dat is met alles zo...
We kunnen als freaks/liefhebbers wel altijd de goedkoopste prijzen willen maar persoonlijk vind ik kwaliteit belangrijker. Sommige producten zijn zo misbruikt in prijs dat de winkeliers er amper nog wat aan overhouden laten we dat niet vergeten. Ik ken een paar winkeliers persoonlijk en die zijn het scheitbeu dat sommige items dusdanig verkracht worden dat ze er gewoon niet meer in mee kunnen komen. Wat importeurs dan doen is het spul laten maken in mindere fabrieken (andere gebieden) waardoor de kwaliteit drastisch afneemt. Levend voorbeeld de spezial 4. Willen we die kant echt op?
Als we de traditie en het kopen van vuurwerk nog lang willen kunnen, zal de verkoper ook voldoende marge moeten hebben.

ik denk dat iedereen moet verdienen aan het vuurwerk,en dat is ook logisch. Dat is met alles zo...
We kunnen als freaks/liefhebbers wel altijd de goedkoopste prijzen willen maar persoonlijk vind ik kwaliteit belangrijker. Sommige producten zijn zo misbruikt in prijs dat de winkeliers er amper nog wat aan overhouden laten we dat niet vergeten. Ik ken een paar winkeliers persoonlijk en die zijn het scheitbeu dat sommige items dusdanig verkracht worden dat ze er gewoon niet meer in mee kunnen komen. Wat importeurs dan doen is het spul laten maken in mindere fabrieken (andere gebieden) waardoor de kwaliteit drastisch afneemt. Levend voorbeeld de spezial 4. Willen we die kant echt op?
Als we de traditie en het kopen van vuurwerk nog lang willen kunnen, zal de verkoper ook voldoende marge moeten hebben.

Als je als detailhandel producten voert die niets of te weinig opleveren omdat de marge onder druk staat dan doe je dat enkel als je weet dat je daarmee klanten binnen kan halen die vervolgens ook artikelen bestellen waarop de marges wel goed zijn en dan kun je het uitmiddelen. Je kunt dus nooit teveel van dit soort producten voeren want dan komt je marge wel onder druk te staan. Je moet dus slimme keuzes maken als ondernemer en het aantal van dit soort producten binnen de perken houden en als een complete productlijn of het complete assortiment van een importeur te weinig oplevert dan dwing je betere prijzen af als je in die positie bent of stop met de verkoop ervan.

En ik weet het, er moeten meerdere partijen van leven, de kosten voor vervoer en opslag zijn hoog, het is een seizoensproduct en zo zijn er nog wel meer argumenten maar als er bij iedere partij teveel aan de strijkstok blijft hangen wordt een product onverkoopbaar omdat de consument het niet meer kan of wil betalen of simpelweg omdat de concurrent goedkoper is.

Is het te blauw er om heen ?
Vibdt ik zelf van wel alleen dat plaatje door trekken
boven op de tubses het zelfde in ze geheel door trekken plaatje kan wel im het midden blijven
Vindt dat hele lichte blauwe wel afleiden

Is het te blauw er om heen ?
Vibdt ik zelf van wel alleen dat plaatje door trekken
boven op de tubses het zelfde in ze geheel door trekken plaatje kan wel im het midden blijven
Vindt dat hele lichte blauwe wel afleiden

Ik ga er van uit dat hij alleen aan de "front" zijde de afbeelding heeft (eventueel zijkant links gezien de doorgetrokken art work aan de bovenkant), maar ik ben benieuwd. Eerste dummies afwachten :wink:

Back
Bovenaan