Tyrant

Deze was prima vanavond :) Ik begon me op een gegeven moment zorgen te maken of we nog wel écht goed vuurwerk zouden zien, maar gelukkig liet Tyrant zien dat Hello Fireworks dat toch best kan importeren. Grote boeketten, lekker doorlopend tempo, fraai uitgewerkte effecten. Ik denk dat dit wel de uitblinker van de demo in Leiderdorp was.

De topper van de demoavond, is nu ook uitverkocht bij de winkel van de demo. Had een flinke burst in tegenstelling tot de eerder geschoten producten. Verder waren de kleuren mooi fel. Een aanrader dus!

Hier van de andere kant gefilmd, scheelt nog al dat ik de heldere achtergrond heb of de donkere achtergrond die de andere hebben. dat was ook de reden dat ik veel producten niet echt de wauw factor vond hebben. :

"Laatste" deel budget ingezet met aanschaf Tyrant... 'laatste' in de zin van voorverkoop 🤣ma Wat een dik ding was dit. Als de crackling in de finale nog iets sneller was was het perfect af maar hoe dan ook top

Ik hoor zojuist van de winkel waar ik besteld heb dat Hello zich gemeld heeft en dat de Boxen retour importeur gaan…. Helaas!

Volgend jaar in Duitsland te vinden👌🏼

Back
Bovenaan