Twizzy

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2561
Artikelnaam: Twizzy
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 48
Effectomschrijving: ...
Kartoninhoud: 24/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Voorverkoopprijs: €9
Adviesprijs: €10

vuurwerktotaal_-_twizzy.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Heerlijk man, om hier je projectje mee te beginnen! Ik zie het al voor me :) Ook een goede verkoopprijs!

Apart ding die Twizzy. Dacht eerst dat ik een dummy had meegekregen. Weegt niks. Hopelijk komt er wat moois uit!
IMG_0519.jpg

Dat ziet er apart uit zeg! Heel benieuwd naar je ervaring. Heb er ook over getwijfeld maar uiteindelijk toch laten staan vanwege budget...

Dat is een constructie die ik nog niet eerder gezien heb, lijkt wel de manier van verbinden die ze bij pyromould gebruiken, gecombineerd met aparte tubes i.p.v. daadwerkelijk pyromould gebruiken.

Ja precies, doet me aan dat Blackboxx systeem denken. Lijkt wel parafine joh, die lijm. Dat dat spul het lanceerkruit niet aantast

Als gratis potje vond ik hem heel grappig, veel mines met redelijk wat schoten. zou hij 4-5 euro zijn zou ik hem los ook nog overwegen om erbij te halen.

Leuk ding. Ik houd hier wel van.
In combi geschoten met Neon Attack en Splitting Comets. Kwam goed uit de verf.

Voor degenen die dit kleine dingetje eens willen zien: (ps ik vond hem wel geinig)

Ook hier is het geluid wel slecht

Deze had ik gratis in de voorverkoop 4 keer (2 kleine bestellingen) en met de aktie ontvang er 2. Moet zeggen ik vindt ze verrassend goed was een mooie opening 00:00 spijt dat ik er niet 2 extra van gekomen had.

Back
Bovenaan