Twister [Uitloop]

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: 52
Artikelnaam: Twister
Bruto Gewicht: 225 Gram
Netto Kruitgewicht: 36,3 Gram
Effectomschrijving: 25 Tollende tollen
Verpakkingseenheid: 60/25
Richtprijs: € 2,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
52.jpg

Twister Vernieuwd! Crackling, spinning, kleuren effect. 25 stuks
Prijs: 2,65 per 25 stuks.

deze tollen knallen toch ook aan het eind/of was dat alleen bij de oudere serie,die hadden meen ik een blauwe kleur ?

Met de crackling kunnen ze een stuk leuker worden, ik vond ze vorig jaar niet zo heel bijzonder

@Gurby: Misschien bedoel jij die van Wolff, die zijn ook blauw namelijk

dit zijn echt toffe dingen, soort ver-edelde grondbloem :)
als je zelf een matje in elkaar knutselt is het altijd wel leuks of een kleine zon mee maken 's avonds als inleiding voor weetikveel wat

zon = heksenkring = ster (nog meer namen voor :P )

ik had overigens wel andere... ''de oude'' voordat pyropower kwam.

volgensmij hebben er hier maar heel weinig mensen deze uitgeprobeerd?

ze zijn best klein van formaat (voor een grondbloem) maar draaien voor een grondbloem met effect nog redelijk lang. het meeste heb ik nog verbaasd over de knal die dit stukje vuurwerk nog geeft. die gaat nog best hard! ik neem ze dit jaar weer, maar dan meer dan 2 pakjes.

aangezien de grondbloem met knal van GBV hier al jaren niet meer te vinden is in de omgeving vind ik dit een hele goede plaats vervanger. andere geteste grondbloemen waren meer plofjes dan echte knallen..

de GBV redden ze niet maar ze knallen wel leuk

2,75 voor 25 vind ik niet duur, ze zijn namelijk van goede kwaliteit en zitten stevig in elkaar. lontjes zitten ook goed vast. Aanrader!

Super Sonics zijn degene zonder knal.

Laatst bewerkt:
volgensmij hebben er hier maar heel weinig mensen deze uitgeprobeerd?

ze zijn best klein van formaat (voor een grondbloem) maar draaien voor een grondbloem met effect nog redelijk lang. het meeste heb ik nog verbaasd over de knal die dit stukje vuurwerk nog geeft. die gaat nog best hard! ik neem ze dit jaar weer, maar dan meer dan 2 pakjes.

aangezien de grondbloem met knal van GBV hier al jaren niet meer te vinden is in de omgeving vind ik dit een hele goede plaats vervanger. andere geteste grondbloemen waren meer plofjes dan echte knallen..

de GBV redden ze niet maar ze knallen wel leuk

2,75 voor 25 vind ik niet duur, ze zijn namelijk van goede kwaliteit en zitten stevig in elkaar. lontjes zitten ook goed vast. Aanrader!

Super Sonics zijn degene zonder knal.

dankje wel ik ga dit jaar een aantal doosjes meenemen van deze!:bye:

heb deze ook en heb er al een zooitje afgestoken.maar neem deze nooit meer want de knal is echt heeeel erg ver te zoeken,ik denk dat 1 op de 5 knalt en de rest niet of gaat alleen sissen.

draaien doen ze wel goed maar dan had ik ze net zo goed zonder knal kunnen nemen:p

waardeloos dus.

inderdaad ik kan het wel in je reactie vinden, vorig jaar gingen ze echt hard en vlogen de brokken om de oren:D

dit jaar waren het bijna alleen maar sissers of plofjes. ik heb er ook een zooitje voor een 2de keer aan moeten steken omdat de lont ermee stopte:mad:

zonde want dit waren echt goede grondbloemen...:sad:

die op jouw filmpje gaat trouwens wel heel snel :S die van mij bleven wel een stuk langer tollen

ZONDE!

ik lees dat sommige deze gebruiken om heksenkringen mee aan te steken, vind ik niet echt slim om een grondbloem met knal te gebruiken omdat je daarna wel je vinger kwijt bent.

en volgens mij is dat niet dezelfde twister die van pyropower want die zijn bijna helemaal grijs en draaien zeker dubbel zo lang.

Deze zijn slecht, ze doen niet wat er op stond. eigelijk zouden ze moeten draaien en een eind knal moeten hebben. maar ze draaien niet. er komt een vlammetje uit en dan een knal.

Jammer van men geld kon er nog wel iets leuks van kopen.

Waar de vroegere twisters nog een flinke knal hadden zijn dit belabberde aftreksels. De lontjes vallen eruit, labels vallen er van af en de knal is een kippenscheet geworden welke nog zachter is dan een "200 voor 1 euro" rotje.

Broekhoff moet zich voor deze dingen schamen.

Waar de vroegere twisters nog een flinke knal hadden zijn dit belabberde aftreksels. De lontjes vallen eruit, labels vallen er van af en de knal is een kippenscheet geworden welke nog zachter is dan een "200 voor 1 euro" rotje.

Broekhoff moet zich voor deze dingen schamen.

Dit jaar zullen ze waarschijnlijk verdwijnen.
Aangezien vanaf dit jaar geen grondbloem met knal mag.

Grondbloem met crackling mag wel!

Maar weet niet of deze weg gaan. Aangezien die van GBV flash bevatte voor de knal.
Zou het dan met buskruit wel mogen?

Deze waren inderdaad heel slecht. Ze knalde niet maar flopte.
En dan schoot de knaller weg.
Echt troep dit. Niet kopen...

Dit jaar zullen ze waarschijnlijk verdwijnen.
Aangezien vanaf dit jaar geen grondbloem met knal mag.

Grondbloem met crackling mag wel!

Maar weet niet of deze weg gaan. Aangezien die van GBV flash bevatte voor de knal.
Zou het dan met buskruit wel mogen?

Deze waren inderdaad heel slecht. Ze knalde niet maar flopte.
En dan schoot de knaller weg.
Echt troep dit. Niet kopen...

Als ik het goed heb gaan de grondbloemen met knal weg omdat er in RACT (of de CE regeling, weet het niet precies meer) geen categorie voor deze producten was. Het gebruikte kruit had volgens mij geen invloed op het wel of niet verbieden, puur het draai-effect met aan het eind een knal.

Hmm prijs bij mijn dealer is dit jaar gestegen naar €3,25. Had ze vorig jaar samen met de twisters van GBV en dan zijn deze toch echt waardeloos. Vind het niet erg als deze verdwijnen:).

Back
Bovenaan