Twisted

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5249
Artikelnaam: Twisted
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 20 shots
Effectomschrijving: Een verdraaid goede siercake met twintig schoten. Elk schot bevat een goudenstaart welke draaiend zijn weg naar de hemel opzoekt. Vervolgens komt de goudenstaart tot ontploffing en ontstaat een boeket vol rode robijnen.
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

5249_twisted.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goeie spinners! En zitten er nou ook gouden falling leaves bij? Zo ja dan is hier een leuk project mee te maken!

ziet er op het eerste gezicht zeker niet slecht uit nee .
maar goed de praktijk zal het ons moeten leren .

Deze mooie en waarschijnlijk erg in trek zijnde cake is op een hoop GBV sites al uitverkocht. Tenminste dat staat er bij.Of moet die nog binnenkomen?

Ik zou het niet weten of hij is uitverkocht. Ik denk eerder dat het nog niet zeker is dat hij binnen komt. Als ik naar de prijs kijk vind ik 42 euro behoorlijk prijzig als je bedenkt dat deze kwaliteit spinners ook in de asian budget selection 2.0 zitten. Goed dan missen ze de mine en het boeket is iets minder maar het verschil in prijs blijf ik belachelijk vinden.

Ik verwacht eerder dat hij niet door de test is gekomen. Dat is iets meer voor de hand liggend met zo'n effect. Desalniettemin een goede cake zoals hij op film staat. Voor zulke effecten betaal je nou eenmaal wat meer, en GBV kennende maken ze daar ook weer mis/gebruik van.

Back
Bovenaan