Twijfel over je bestelling

ylke

VWC lid
De eerste bestellingen zijn inmiddels gedaan en betaald.
Ineens zie je artikelen die je besteld hebt en die blijken je achteraf toch tegen te vallen, wegens veranderingen product/negatieve reactie's op diverse vuurwerkforms

Wat doe je, laat je het zo of ga je toch proberen het artikel te veranderen/om te ruilen?

ik zou het gewoon lekker zo laten, je weet namelijk niet wat het product volgens jou mening zal doen.. tegen over de mening van andere freaks..

en als je het product op een demo hebt gezien.. en daar valt hij tegen, zou ik me altijd bedenken, dat je daar waarschijnlijk een grotere afstand hebt dan met oud en nieuw in je straat..

overtuig ik mezelf nog niet met deze gedachten, zal ik hem proberen te combineren met iets anders..

Ik heb dit dus al meegemaakt:p
Had besteld.. ging naar de demo, en had een aantal tegenvallers.. pff ja dan baal je:p
Ik heb het dus inderdaad aan laten passen, gelukkig deed de winkel hier niet moeilijk over, vooral omdat ik natuurlijk ook meteen maar weer wat bijbestelde:p

Tja.. dat probleem houdt je altijd wel denk ik:)

Ik had toen ik ging bestellen 40euro over dus ik dacht ik pak een BANZAI pijlen pakket 14stuks... Nu heb ik een oud filmpje gezien(de enige die ik ervan op internet kon vinden) en ik vond hem tegenvallen.. Ik heb mijn bestelling gelaten maar wat vinden jullie van de BANZAI pijlen??

Zenith van Hardix vuurwerk heb ik besteld, na een veelbelovend filmpje bij het product, helaas las ik daarna dat het filmpje niet echt representatief voor het eindresultaat was, dus hij gaat nog tegenvallen mss..
Maarja, ik heb hem nou toch al betaald enzo, geen zin om te gaan veranderen :P

Heb de China by Night bestelt, nog niet live gezien. Hopelijk is het de 53 euro waard.. Ik ga het niet veranderen, daar is het nu helaas te laat voor.

Alles wat ik bestel, bestel ik omdat ik weken lang, elke dag het product in de gaten heb gehouden en overtuigd ben dat t goed vuurwerk is, mocht dit niet zo zijn, dan is dat maar jammer, ben te lui om t nog te wijzigen, dus, ik leer ermee leven en geniet er gewoon van, ook al is t iets minder dan ik gehoopt had. Mijn mening over een product is niet zo makkelijk te veranderen namelijk.

Heb ik dit jaar voor 't eerst gehad. Omdat Tweelingen gevaarlijk presteerde heb ik per email geregeld dat ik dat kan omruilen. Maar twijfel heb ik eigenlijk nooit; het is juist een verlichting als de knoop doorgehakt is. Als iets later minder mooi blijkt te zijn dan ik dacht, ga ik het niet omruilen. Of het moet om een pakket van honderd(en) euro's gaan, dan zou ik er wel achteraan gaan anders is 't zonde van 't geld.

Ik heb het idee dat ik te weinig spul voor overdag heb gekocht.
Dus ik ga de 29e nog even zeuren tegen mijn moeder of ik er wat sloffen bij mag ;)

Heb de China by Night bestelt, nog niet live gezien. Hopelijk is het de 53 euro waard.. Ik ga het niet veranderen, daar is het nu helaas te laat voor.

Haha, geloof me, voor 77,50 is dat China by night pakket een goede aankoop! voor 53 euro (minder dan 9 euro per 19 shot cake) heb je een toppakket in huis gehaald, voor een bizar lage prijs!

Alles wat ik bestel, bestel ik omdat ik weken lang, elke dag het product in de gaten heb gehouden en overtuigd ben dat t goed vuurwerk is, mocht dit niet zo zijn, dan is dat maar jammer, ben te lui om t nog te wijzigen, dus, ik leer ermee leven en geniet er gewoon van, ook al is t iets minder dan ik gehoopt had. Mijn mening over een product is niet zo makkelijk te veranderen namelijk.

Dat doe ik dus ook. Maar je zal het altijd zien, je hebt net wat besteld, en dan pas komen de negatieve berichten.
Dit jaar omtrent enkele Bonfireworks producten.
Nou zal het allemaal wel meevallen, maar de moed schiet dan een beetje in m'n schoenen. Maanden van research:rolleyes: naar de maan.

Het gebeurt bij mij vaker dat ik na het bestellen opeens dingen mooi ga vinden die ik niet besteld had, dan dat ik spijt heb van hetgene ik wel besteld heb. Dan barst er vervolgens zo'n ellenlange dialoog los tussen ik en mezelf over het al dan niet rechtvaardigen van de extra uitgaven van die toch wel erg leuke cake die 'we' gemist hebben.

ik: ohh maar die wil ik ook!
mezelf: kan wel zijn, maar je hebt al zoveel.
ik: ja maar is dat wel genoeg?
mezelf: het is al weer meer dan vorig jaar en toen was het ook genoeg.
ik: ja maar hij's wel mooi!
mezelf: nou en? Wat je hebt is ook mooi.
ik: ja maar straks mis ik iets..moois..
mezelf: koop je die volgend jaar maar.
ik: ja maar ik wil'em gewoon hebben.
mezelf: nee doen we niet, hebt al genoeg uitgegeven.
ik: ja maar da's ook maar geld.
mezelf: ook maar geld? Er moeten ook nuttige en vooral noodzakelijke rekeningen betaald worden.
ik: ja maar er blijft toch genoeg over..toch??
mezelf: ja hoor volgend jaar weer.
ik: jemig de pemig..ik wil hem toch hebben.
mezelf: (herhaal argument 1 t/m 213)

ad nauseam

Haha, geloof me, voor 77,50 is dat China by night pakket een goede aankoop! voor 53 euro (minder dan 9 euro per 19 shot cake) heb je een toppakket in huis gehaald, voor een bizar lage prijs!

AH, goed om te weten. Dan is bij deze het grootste gedeelte van mijn twijfel weggenomen.:D

Laatst bewerkt:
Ik heb het eigenlijk maar 1 keer meegemaakt. Met de Dragsters van Wolff. Dat bleek al voor oud en nieuw op de demo's. Toen heb ik bij Wolff geklaagd en geprobeerd het nog te wijzigen, maar dat lukte helaas niet meer. Baalde ik wel van, al was het uiteindelijk weer een meevaller dat de bursts lekker hard waren.

Kortom, ik zou het dus wel proberen te wijzigen.

same here :bye:

Ik heb spijt, niet met wat ik heb besteld maar met wat ik niet heb besteld!
Ik ga dus als ik mijn vuurwerk af ga halen in steenbergen nog voor 100 euro bijkopen! Vooral wat cakes en toch wat pakken extreme bang rockets omdat ik niet zeker ben over de shock rockets.

Back
Bovenaan