Twee derde van kindervuurwerk afgekeurd: zuchtje wind is al gevaarlijk

Ik dacht ergens op dit forum gelezen te hebben dat de heer groeneveld niet meer de BPN vertegenwoordigd.. waarom komt hij dan elke keer weer in beeld?

Rapportage zonder beeldmateriaal ruikt naar fraude.. snap niet dat een ILT hiermee weg komt in de rechtszaal..

Anyway.. ergens heb ik geen medelijden.. grootste gedeelte F1 komt bij lesli vandaan. Dit is het resultaat van hun eigen strategie van de afgelopen jaren.

Voor het vuurwerk zelf natuurlijk heel jammer maar ik kijk er niet meer van op. Zo’n ILT partij heeft veel te veel voor het zeggen.

Dit was natuurlijk te verwachten...
WAt een oplichters!

Dit was natuurlijk te verwachten...
WAt een oplichters!
Dat is gewoon standaard bij die gasten van de Persgroep.

Ik zag hier eergisteren een video van van eenvandaag.
Waarin een pippoo van veiligheid nederland weer allemaal ongein loopt te verkopen, over hoe ze een windtunnel hebben blah blah blah.
Maar vervolgens delen ze de beelden en info niet met de branche zelf. Met als “argument” als er zoveel wordt afgekeurd moet de branche toch echt naar zichzelf kijken.
De video in kwestie:

Volgens de “explosievenexpert” heeft ook een Bengaals vuur het effect van een handgranaat:

Kindervuurwerk getest met explosievenexpert: 'Overtreft effect handgranaat' https://www.rtl.nl/nieuws/editienl/...2-83a2-2ee9a3abc6d9/kindervuurwerk-getest-met
Dit soort uitspraken moeten vervolgd worden. Smaat en laster, weet ik het.
Ook op sbs6 even snel de cobra zo hard als een handgranaat zin er tussendoor gooien elke keer.
Die leugens moeten blootgesteld worden..

Dit soort uitspraken moeten vervolgd worden. Smaat en laster, weet ik het.
Ook op sbs6 even snel de cobra zo hard als een handgranaat zin er tussendoor gooien elke keer.
Die leugens moeten blootgesteld worden..
Had het ook gelezen, ik dacht van wat deze man op heeft dat tast de hersenen echt heel erg aan, dit is gewoon voor sorteren op....

Volgens de “explosievenexpert” heeft ook een Bengaals vuur het effect van een handgranaat:

Kindervuurwerk getest met explosievenexpert: 'Overtreft effect handgranaat' https://www.rtl.nl/nieuws/editienl/...2-83a2-2ee9a3abc6d9/kindervuurwerk-getest-met

Dit is wel enorm tenenkrommend zeg. Ik heb in de keukenlade nog voor zeker 1/5e handgranaat aan explosief materiaal liggen in de vorm van lucifers. Of wat dacht je van al die Lithium-Ion batterijen die ieder moment kunnen ontplofferren. Ik heb zelfs leidingen vol met leuvensgevaarlijk explosief aardgas door het huis heen lopen.

Ik snap oprecht niet hoe zo'n man met zo'n functie gewoon kan roepen dat een paar bengaalse vlammetjes de kracht van een handgranaat hebben... als dat zo was, dan zou defensie toch verguld zijn met zulke goedkope alternatieven voor hun huidige materieel?

Back
Bovenaan