[Turkije]

Waarom zou je daar knallers willen halen. In de meeste resorts gaat er elke dag wel ergens iets de lucht in.
En wat is er lekkerder dan bij 25 graden en een raki in je hand te kijken naar cakes en shells.
Niks geen risico lopen daar, genoeg vuurwerk te zien:)

Zeker niet de bedoeling om knallers te halen, kom zelfs nooit in Turkije. Maar omdat ik ze nergens zag staan viel me dit op. Trouwens heel erg bedankt voor het filmpje, genoeg vuurwerk te zien daar. Maar ik denk dat dat ook vooral ligt aan de plaats waar je vakantie viert. Wel erg veel vuurwerk daar, dit was zeker in het hoogseizoen?

Ja, was voor ons een welverdiende vakantie, die we niet vaak meer zo mee zullen maken helaas.
Was idd hoogseizoen, wist ook niet wat te verwachten. Kwam daar voor me rust enzo, eerste avond cakes verderop, en bedankt:)
Heb nog wel op markten tijdens vakantie gezocht en Havai Fisek geroepen natuurlijk, maar dat was geen succes...

Mannen! Ik ga komende week naar Antalya en hoop wat te kunnen schieten. Als ik het goed begrijp kijkt niemand op van een 19 shots cake en zijn ze ook nog eens betaalbaar. Iemand de afgelopen jaren ervaring op dit gebied?

Back
Bovenaan