Turbo pakket [Ass.]

De pijlen bij lesli wegen zowiso niet echt veel, aangezien ze meestal toch maar voor de helft gevuld zijn,
een fluitbak met maar 80 pijltjes zal ook niet veel kruit nodig hebben, en dan blijft er ongeveer 120 gram per pot over, wat ik barweinig vind, en wat voor mij ook nog eens de reden is dat ik dit pakket zeker niet ga kopen!

Kruitgewicht klopt jammergenoeg...:cry:
Zie hier:
De pijlen:

8x Eureka a 18 gram kruit p/s

Fonteinen:
2x Speed of Light a 20 gram kruit p/s

Missille Batterij:

Easyrider (44 gram kruit)(80 schoten)

Cakes:

Ghostbuster (24 gram kruit)(4 schoten)
Bokito (46 gram kruit)(8 schoten)
Shoplifter (46 gram kruit)(8 schoten)
Spacecake (81 gram)(9 schoten)(waaier)
Mustang Sally (66,6 gram)(12 schoten)(waaier)
Bionocle (66,6 gram)(12 schoten)(waaier)
Gorilla Milkshake (57 gram)(12 schoten)(waaier)
The Hangover (108 gram)(12 schoten)(waaier)

Natuurlijk is dit met andere namen, omdat het een omlabeling is!

Leuk op het eerste gezicht. Maar een regelrechte afgang en miskoop als je kijkt wat je daadwerkelijk voor je geld krijgt.
Iemand video materiaal van dit pakket liggen van demo of iets in die richting?

volgens mij heeft niemand hier filmpjes van ik ben ze nooit tegen gekomen. Met de demo komt dit pakket nooit aan de orde.

nog even gekeken en er zijn geen filmpjes van dit pakket,

verder denk ik niet dat je er veel van moet verwachten, de cakes hebben max 9 gram per shot (de grootste cakes) en de kleinste cakes maar 6 gram per shot.

de fontijnen hebben 20 gram , als je weet dat de knetterkegels(cat1) al 30 gram heeft, is dit echt niks:rolleyes:

ik ga niet zeggen dat het een slecht pakket is hoor!~maar verwacht er niet te veel van.
zolang er geen filmpjes zijn blijft het toch een gok.

--pyro99:bye:

Als ik zo naar het formaat kijk van alle potjes, dus niet alleen het fluitbakkie en lees het aantal schoten per potje, dan betaal je veel voor karton en lucht.

Dit kun je ook noemen: van een mug een oliefant maken. :p :bonk:

Back
Bovenaan