Turbo Display Box 100 Shots

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5115
Artikelnaam: Turbo Display Box 100 Shots
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Turbo snelheid in deze 100 shots topper!
Afmeting:
Max. tube diameter: …mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 100,00
Winkelprijs: € 79,99
Online prijs: € 57,50
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

5115-Turbo-Display-Box.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik zie geen kleuren, daarnaast zijn effecten gewoontjes en als laatst de prijs is voor één enkele cake gewoon veel en veel te hoog. Mij niet gezien, ik zou hier maximaal 35 euro voor geven. Ben wel benieuwd naar jullie mening, vinden jullie het geld waard om te kopen of niet?

Ik zie geen kleuren, daarnaast zijn effecten gewoontjes en als laatst de prijs is voor één enkele cake gewoon veel en veel te hoog. Mij niet gezien, ik zou hier maximaal 35 euro voor geven. Ben wel benieuwd naar jullie mening, vinden jullie het geld waard om te kopen of niet?
Kunnen we niet beter eerst wachten of dit filmpje wel echt bij deze box hoort? Straks hebben we 10 of 20 meningen over een cake in een topic staan van een andere cake.

Kunnen we niet beter eerst wachten of dit filmpje wel echt bij deze box hoort? Straks hebben we 10 of 20 meningen over een cake in een topic staan van een andere cake.

Deze hoort er ook niet bij. wel zelfde fabrikant
Ben benieuwd wat deze uit voering is lekker tempo en dat laatste nog ff uit persen

Zal wel 20mm zijn. Ziet er op het filmpje goed uit maar of je dit ook zo in de straat krijgt vraag ik me af... lijkt wel een 25mm bak. Ben benieuwd naar de straatfilmpjes.

Back
Bovenaan