Pyro_024 VWC lid Gisteren om 22:02 #1 Artikelnummer: 7029 Artikelnaam: Turbo Blink Bruto Gewicht: 10825 gram Netto Kruitgewicht: 2000 gram Aantal Schoten: 125 schoten Effectomschrijving: Info volgt Tube diameter: 25 mm Kartoninhoud: Info volgt Tijdsduur: 33 seconden Stijghoogte: Info volgt Adviesprijs: € 199,95,-
Artikelnummer: 7029 Artikelnaam: Turbo Blink Bruto Gewicht: 10825 gram Netto Kruitgewicht: 2000 gram Aantal Schoten: 125 schoten Effectomschrijving: Info volgt Tube diameter: 25 mm Kartoninhoud: Info volgt Tijdsduur: 33 seconden Stijghoogte: Info volgt Adviesprijs: € 199,95,-
SH Fireworks VWC lid Gisteren om 22:11 #2 Mooie bak hoor.. Voor mijn smaak wel ff te snel 2 keer knipperen met je ogen en je mist alles.
josZie VWC lid Gisteren om 23:48 #4 Lekkere rambak. Ik hou er wel van. En met blink heb je vaak wel grote spreiding. Had van mij wel volledig z shape mogen zijn.
Lekkere rambak. Ik hou er wel van. En met blink heb je vaak wel grote spreiding. Had van mij wel volledig z shape mogen zijn.
omepje VWC Moderator Forumleiding Vandaag om 03:05 #6 Ontzettend dik, wat een gave compound zeg. Lekker vol het gas erop en eindelijk eens geen goud. Op de lijst deze.
Ontzettend dik, wat een gave compound zeg. Lekker vol het gas erop en eindelijk eens geen goud. Op de lijst deze.