Tuig schiet vuurpijl in oog vrouw

Dat is balen voor die vrouw. goed dat ze aangifte heeft gedaan.
Het is namelijk nog niet de tijd om op een veldje vuurwerk af te schieten.
Die jongens zijn het weer aan het verpesten voor de rest van nederland.

Nou kom er maar in jongens met illegaal vuurwerk..... Gewoon een legaal pijltje.

Dit is inderdaad te zot voor woorden, en wat krijgen ze 8 uur schoffelen. Dit tuig met hard gestraft worden en 10 jaar krijgen op zijn minst!

Wat heeft het nog voor nut om dit soort nieuwsberichten hier te plaatsen, het verziekt de sfeer alleen maar op het forum
Ik word er iig niet vrolijk van als er elke paar uur een nieuw topic met een soort gelijk verhaal geopent word

wat krijgen ze 8 uur schoffelen Karol
Als er specifiek gericht is en je wil dit indammen, moet dit proces aangaan als geweldpleging dan wel poging tot moord / doodslag. Stel maar als voorbeeld.

Wat heeft het nog voor nut om dit soort nieuwsberichten hier te plaatsen, het verziekt de sfeer alleen maar op het forum
Ik word er iig niet vrolijk van als er elke paar uur een nieuw topic met een soort gelijk verhaal geopent word

Struisvogelen heeft ook geen zin he, goed dat het hier vermeld wordt.

Wel erg triest voor de vrouw en dom van de jongens om nu al vuurwerk aftesteken.

Taakstraf vind ik best weinig had van mij meer mogen zijn ondanks dat ze het waarschijnlijk niet expres deden.

Klopt het verhaal wel? Nu een paar dagen later hoor je er niets over in de media. Alleen de telegraaf bericht er over. Het lijkt mij ook een zeer kwalijke zaak en verbaas me er over dat er zo weinig aandacht voor is in de media

Back
Bovenaan