Tsjechië 2025

Ik ga over 3 weken naar Tsjechië voor Let It roll winter festival. En in augustus ga ik al jaren naar de zomer editie. Prachtig land waar ze wel van een feestje en mooi vuurwerk houden.
Dikke aanrader! Hieronder de aftermovie van onze eerste keer en sinds toen nooit meer een editie overgeslagen

Ik ga over 3 weken naar Tsjechië voor Let It roll winter festival. En in augustus ga ik al jaren naar de zomer editie. Prachtig land waar ze wel van een feestje en mooi vuurwerk houden.
Dikke aanrader! Hieronder de aftermovie van onze laatste keer afgelopen zomer.

Dikke aanrader! Hieronder de aftermovie van onze eerste keer en sinds toen nooit meer een editie overgeslagen
Ja, die houden zeker van een feestje 😁 Ik zat vorig jaar op een christelijke camping, heb zelf niet zoveel met religie maar respecteer iedereen zijn levenstijl. Was er in het dorp waar de camping gelegen was een weekend een metalfeest 😂 (ook echt hard en de hele dag door) Ik denk dat ik de enige ben geweest op die camping die genoten heeft van die 'duivelse' muziek. (enne dnb ❤️❤️❤️ heerlijk)

Vorig jaar in het noorden geweest (uurtje van praag), boheems paradijs, echt werkelijk waar prachtige omgeving als je van natuur houdt.
Boheems paradijs

tip: Neem op de heenweg niet teveel bagage mee, je kan er het hele jaar vuurwerk kopen
Kom je dan makkelijk door de grens controles heen met dat vuurwerk? Ik heb namelijk gehoord dat bijna iedere Nederlander eruit geplukt werd.

Kom je dan makkelijk door de grens controles heen met dat vuurwerk? Ik heb namelijk gehoord dat bijna iedere Nederlander eruit geplukt werd.
Welke grenscontroles???
In de zomervakantie helemaal niks gezien. We zijn via polen gereden dus mss dat dat nog uitmaakt.

Welke grenscontroles???
In de zomervakantie helemaal niks gezien. We zijn via polen gereden dus mss dat dat nog uitmaakt.
Ja, misschien wel. Ik ga met me gezin dus wil wel zeker zijn. Ik neem sowieso geen cat f4 mee, maar misschien nog wel wat mooie f3 compounds.
Weet iemand ook nog wat de straffen zijn voor f3 in Duitsland?

Ja, misschien wel. Ik ga met me gezin dus wil wel zeker zijn. Ik neem sowieso geen cat f4 mee, maar misschien nog wel wat mooie f3 compounds.
Er was iemand hier op t forum die gepakt was in Duitsland, die boetes waren niet mals. Zal eens kijken of ik die nog voor je kan vinden.

Edit: gevonden.

Er is altijd een risico op boete, toch denk ik dat als je zomers met je gezin gaat de pakkans zeer laag is. Ze hebben hele leuke 2 inch blokjes daar hoor ;)

Ben in september nog in het bekende Potucky geweest, beetje doorvragen en je komt de gekste dingen nog tegen zonder enig probleem. Heb zelf niet gek gedaan, maar wou het een keer meemaken.

Back
Bovenaan