Tropical Night

Calim3ro

VWC lid
Artikelnummer: GH20-100F
Artikelnaam: Tropical Night
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: 100 shots cake met diverse fraaie effecten
Richtprijs: € 39,95 - € 49.95

Nieuw product van Pangu. Informatie is nog wat beperkt.

465114137.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een leuk bakkie zeg!
Mooie kleurtjes leuke opbouw en een prima finalestukje met salvos en fluiters.
Als dit daadwerkelijk uit 500 gram geperst wordt zeg ik petje af!

Als dit daadwerkelijk uit 500 gram geperst wordt zeg ik petje af!

Dan moeten ze kruit met een super kwaliteit hebben gebruikt en dan zou de prijs ook hoger moeten zijn lijkt mij. Ik denk dat dit iets is van : te mooi om waar te zijn. Maar we zullen het snel weten, de winkeliers demo's komen er aan.

Dit zijn broertjes en zusjes van de potjes uit de Silver Box en de Platinum Box, volgens mij. Als ik het goed begrepen heb, zijn dat kleine cakejes met verrassend harde burst en verrassend groot effect. De Tropical Storm die te koop zal zijn, zou dus best eens in de buurt kunnen komen van wat op de China-film wordt vertoond.

Kan mij herinneren een filmpje te hebben gezien van een cake te koop in België gepost door LVT, ook 100shots 500 gram. Zag er ook super uit, iets met 'golden ....' dacht ik.

Als dit echt mogelijk is met deze kwaliteit.. Biedt mogelijkheden!

Ik heb Pangu hoog zitten. Echter 5 gram/schot dat kan toch bijna haast niet groot zijn. Lijkt op navolgen van de Familie-lijn van Wolff. Het label vind ik niet best. Voor 26 euro wel een leuk ding om voor twaalven af te steken denk ik.

We gaan het zien. Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje sceptisch, al stelt Pangu me zelden teleur. Lijkt toch een beetje te mooi om waar te zijn.

Ik heb Pangu hoog zitten. Echter 5 gram/schot dat kan toch bijna haast niet groot zijn. Lijkt op navolgen van de Familie-lijn van Wolff. Het label vind ik niet best. Voor 26 euro wel een leuk ding om voor twaalven af te steken denk ik.

Heb ze allebei maar op de gok besteld :)
Steek eerst de een af, valt die tegen dan kan gelijk de ander er achter aan, en valt ie goed dan plak ik de ander misschien wel ergens nog ertussen.

Zo denk ik er ook over idd. Heb ze desondanks wel allebei besteld.
Bekijk het van de andere kant, 26 cent per shot, met de Pangu kwaliteit, kan nog best leuk worden.

Vindt het een prima bakje zo .
Ook de kleine potjes van Pangu stellen meestal niet teleur dus hier valt best wat van te verwachten.
Ik heb er in iedrgeval 1 besteld en mn maat ook.
Heb een beetje een onderbuikgevoel dat deze best wel eens goed uit de verf gaat komen.
2 tegelijk de lucht in rond een uur of 00.00 voor wat achtergrond vuurwerk voordat het serieuze gestook begint.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vindt het een prima bakje zo .
Ook de kleine potjes van Pangu stellen meestal niet teleur dus hier valt best wat van te verwachten.
Ik heb er in iedrgeval 1 besteld en mn maat ook.
Heb een beetje een onderbuikgevoel dat deze best wel eens goed uit de verf gaat komen.
2 tegelijk de lucht in rond een uur of 00.00 voor wat achtergrond vuurwerk voordat het serieuze gestook begint.
Voor de 26 euro bij bredavuurwerk valt er nergens wat leukers te vinden met 100 shots voor die prijs.

Zeker een vette bak.
jammer dat ze dat niet gewoon hier in Gorinchem verkopen :)

Had zijn broertje al geschoten en was daar zo over in de wolken, dat ik deze maar rond 00:30uur heb geschoten. Voor kleine 20mm tubes waren het echt dikke boeketten. Lekker snel up tempo, met agressieve crackling op het einde.
En voor €26,- neem ik er volgend jaar gerust weer eentje bij :D

Heb deze teigelijk met de I've got the power geschoten. Echt hele leuke blokjes met een tempo, vooral de burst van deze 20 me blokjes verraste mij aangenaam

Deze kun je, net als zijn broertje, niet laten liggen voor zijn prijs! Heerlijk vlot tempo en echt leuke effecten.

Helaas heb ik het niet aangedurfd om deze te kopen in Breda. Aangezien het 1 pot is, dacht ik dat het flutboeketten zouden zijn. Maar op de filmpjes lijkt het alsof Pangu het heeft geflikt! Voor volgend jaar op de wishlist.:)

Deze topper gehad en het is een lekkere rammer waarbij je niet zou zeggen dat deze het met 5 gram per schot moet doen. Voor de prijs waarvoor deze te krijgen was in breda (waarvoor dank) roep ik deze zelfs uit tot cake van het jaar.

Back
Bovenaan