Tropical Night

jeetje wat een super goede compound is dit toch!
voor dat geld echt een must have.
heerlijk tempo, boeketten zijn gewoon goed, stijghoogte is lekker laag en tempo is super!
wat een rammer!
jammer dat de winkeliers niet genoeg intresse hadden en deze dus uit de productie gehaald is :(

Dit is geen compound he!

Maar wat een grote bak is dit joh voor 500 gram. Heb er echt zin in om deze samen met de I've got the power tegelijk de lucht in te jagen :D

importeur noemt het zelf een kleine compound ;)
het zijn 2 cakes die aan elkaar gemaakt zijn (haal het folie er af dan zien je een dikke lijn lopen in het midden)
ik zou ze niet tegelijk schieten aangezien het tempo echt al heel hoog ligt en de 2 effecten door elkaar mij niet echt mooi lijkt

Hmmm, ik heb volgens de stickers 2 (groen visco) reservelonten :p Gelukkig zegt ervaring dat de hoofdlont rechts vooraan zit :wink:

Kwam er om half 3 achter dat ik deze vergeten was samen met een Some like it hot. Sja... wie wat bewaart..

Heerlijk bakkie! Op de filmpjes leek I've got the power net nog wat voller, maar dit was zeer zeker een goede vervanger en die fluitjes waren ook lekker, maar dit kan never nooit 500gr zijn geweest.

wat een bakbeest. op zich het beste product wat ik dit jaar had! 500 gram en dan met zo een tempo, burst en spreiding rammen. gewoonweg wow! wat jammer dat deze niet meer gemaakt worden...

Ik schoot deze samen met Ive got the power. Haha wat een geweld man voor dat geld, leek wel een war zone.

Heerlijk bakkie! Op de filmpjes leek I've got the power net nog wat voller, maar dit was zeer zeker een goede vervanger en die fluitjes waren ook lekker, maar dit kan never nooit 500gr zijn geweest.

Ik denk dat je het zo moet zien. Volgens mij worden we 70% van de tijd dik genept met kruitgewichten dat als het ergens een keer wel klopt (met goede kwaliteit kruit ook nog) dan zijn we verbaasd hoe dit toch kan.

20190101_135246.jpg

hier kan je goed zien dat dit eigenlijk een 'compound' is (2 cakes aan elkaar)
zou me echt niks verbazen als het 500gram per cake is dus 1 kilo kruit...
wat gaat deze goed zeg

Deze ook weer in meervoud gehad en blijft toch echt een superbak!
Wonderbaarlijk wat hier uit komt met 500 gram.
Breng ze alsjeblieft terug op de markt!

Ik kom er ook net achter dat ik deze met ive got the power nog op een plank bij mijn schoonouders heb staan. Ik wist dat ik iets vergeten was....
Maar volgend jaar heb ik ze dus alvast;-) mooi nieuws.
greetzzz

Back
Bovenaan