Troika on Fire [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5380
Artikelnaam: Troika on Fire
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: gram
Aantal Schoten: 3 x 100 schoten
Effectomschrijving: Compoundset
Max. tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: 1/3
Adviesprijs: : € 299,00
Voorverkoop : € 269,00
Onlineprijs : € 249,00

O.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl
https://filedata/fetch?id=1598592&d=1715090875

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Adviesprijs 2023: € 375,00
Voorverkoop 2023: € 349,00
Onlineprijs 2023: € 299,00

Pfff... 100 euro voor een 100sh 25mm box, mij niet gezien. Ze hoeven straks nog niet eens meer een verbod in te stellen, want op deze manier stoppen de mensen vanzelf wel met het kopen van vuurwerk. Ik zie het nog gebeuren dat we binnen afzienbare tijd 150 euro gaan betalen voor zo'n doosje, ze zijn iig heel hard op weg daar naartoe.

Los van de prijs vind ik ze ook een beetje mweh...

Wel hartelijk dank aan vanderelst die veel info en filmpjes deelt over de nieuwe artikelen!!

Zeer zwak overkomend setje is dit op het filmpje. Lijken wel 16/20mm doosjes voor een aardig prijskaartje.

Snap ook niet zo goed waarom ze deze set op de markt brengen. Ze hebben vanuit de andere merken die onder GBV vallen beduidend betere sets in de markt voor een vergelijkbare prijs. Wellicht is dit het maximale wat ze uit 980 gram nem per compound kunnen krijgen. Terwijl ze toch wel een aantal leuke nieuwe producten hebben uitgebracht voor dit seizoen

Op basis van het filmpje zou je inderdaad zweren dat dit 20mm is, de effectgrootte en burst zijn niet echt 25mm waardig lijkt het.

Back
Bovenaan