Triton XXL Box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 834
Artikelnaam: Triton XXL Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:2kg
Aantal Schoten: 144sh
Effectomschrijving: Nieuw! XXL CAKES. 4 x 500 GRAM, 26MM en 36 schoten per cake. Professioneel!
Tube diameter: 26mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €79,50
Voorverkoopprijs: €79,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl
834-TRITON-BOX.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is nog amper iets van te vinden. Ik heb nog geen video's gezien.
Maar 500gram, 36s, 26mm met een tijdsduur van max 36 seconden... ik neem de gok. Zijn besteld!

Hier is nog amper iets van te vinden. Ik heb nog geen video's gezien.
Maar 500gram, 36s, 26mm met een tijdsduur van max 36 seconden... ik neem de gok. Zijn besteld!

Ik hoop dat je een goede gok hebt gemaakt. Hopelijk kom jij met wat filmateriaal in het nieuwe jaar :angel:

Rubro is nu in China en zij verwachten begin november video's te kunnen delen van artikelen waar nog geen beeldmateriaal van was. Dus dan weten we hopelijk meer!

Qua effecten (vulling en vorm) niet echt 500gr waardig.
Wel een prima tempo, waarmee combineren niet noodzakelijk is. Effecten vervliegen vrij snel, maar lijken ook wat uit elkaar getrokken te worden. Wellicht is de burst IRL daar de boosdoener van, mits die (te) goed is.

Voor advies en voorverkoopprijs echt te duur obv deze video.

Hebben deze een kooi? (Mag ik voor die 150 euro wel hopen lol)
Maar niet echt dat ik er warm van wordt. Dierencakes inderdaad stuk goedkoper en mooier.

Heel verwarrend... op de Rubro site staat hij nu als volgt:

https://www.rubro.nl/rubronl/triton-xxl-box-4x-500g-megabox

TRITON XXL BOX 500G
Nieuw! XXL CAKES. 2 x 500 GRAM, 26MM en 36 schoten per cake. Professioneel! 1+1 GRATIS!
149,00
74,50

Daarbij zit de afbeelding en video van 2 cakes.
Maar is het dan 2 cakes voor Euro 74,50 kopen en er 4 krijgen? Tekstueel gezien wel, want 1+1 gratis. En het artikel omvat al 2 stuks.

Maar dan wijkt de samenstelling en prijs weer wezenlijk af van de voorheen verstrekte info.

Dat zou wel verklaren waarom we deze omlabelingen nu kennen:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?64957-Power-Star-Box-500-*NIEUW-2023*
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?64958-Sunrise-Skyline-500-*NIEUW-2023*

Dat zijn dan de 2 'andere' effecten.

Stukje verduidelijking: Rubro heeft een mailing uitgestuurd waarbij ze aangeven dat dit artikel qua verkoopeenheid is aangepast. Voorheen was het een set van 4 dikke 500 grammers voor € 149,00. Dat is aangepast naar een set van 2 cakes en dan voor € 74,50. Dus je betaalt ook dan € 37,50 per cake. Dat is natuurlijk ook wat toegankelijker dan meteen € 149,00 neer te moeten leggen. Gisteravond was er een besloten happening van Rubro en Vuurwerkmania en daar stonden de dummy's van deze cakes ook. Als dat echt op ware grootte was dan zijn het enorme units.

Het is aan de winkeliers om te bekijken wat ze met bovenstaande doen. Vooral de winkels die al enige tijd aan het verkopen zijn, hebben het artikel als een set van 4 cakes aangeboden en verkocht. Dan ligt het voor de hand dat je daarmee door gaat.

Veel te duur. De gemiddelde dierencake van China red presteert beduidend beter en nog eens beter geprijsd.

Gisteravond was er een besloten happening van Rubro en Vuurwerkmania en daar stonden de dummy's van deze cakes ook. Als dat echt op ware grootte was dan zijn het enorme units.

Dat zijn ze zeker ja. Zal prima verkopen voor de gemiddelde consument:
500 gram, 36 schoten, grote cakes.
Event Super Selection.jpg

Back
Bovenaan