• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Tristar] Pirat 3 Bang

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennie_boy1

VWC lid
Artikelnaam: Pirat 3 Bang
Artikelnummer: -
Importeur: Tristar
Aantal per verpakking: 100 stuks
Kartoninhoud: 50/100
Effectomschrijving: Knal
Prijs: 6,00
Waar te koop: Loots

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb ze ook. de knallen zijn redelijk te noemen voor een strijker en de 3 knallen achter elkaar vind ik erg leuk, vooral als je er een heksenkring van maakt:D. maar blijf wel opletten met deze dingen ze kunnen aardig ver weg vliegen door de 1e knal

Niet kopen...Vriend had er gisteren één afgestoken en een knallertje vloog naar zijn been en knalde. Er zat een gat in zijn broek en hij had een lichte piep in zijn oren. Alle knallers met meerdere knallen die overal heenschieten mogen van mijn part echt uit de schappen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Tip(en maakt het nog leuker zelfs) vastzetten in sneeuw; let it snow, let it snow, let it snow!
Vind ze wel leuk hoor, zeker voor het geld. Ik heb laatst in Polen strijkers gezien die maarliefst 5 keer knallen, en da's niet normaal.

Dat klopt ja, ze vliegen bij elke knal een stukje weg. Je moet toch zeker wel 15 meter om je heen hebben voor de zekerheid. Ik koop ze ook niet meer.

Ik heb ze ook...

Afwerking van strijkkop is niet super... Er zat losse kruit in het doosje..

Jammer, ook al zijn ze zo goedkoop

Ik vind de 3-klaps strijkers juist wel erg leuke dingen ook al vliegen ze alle kanten op, daar moet je gewoon rekening mee houden door voldoende afstand te houden.

En een heksenkring ervan maken is echt een aanrader ziet er ook wijs uit in de avond :D

het zijn redelijk goedkope knallers en voor de prijs vind ik ze goed. ja klopt ze knallen maar vaak 1 of 2 keer en ze vliegen rond maar dat wil niet zeggen dat ze niet leuk zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan