• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Tristar] Nitrate Banger

Status
Niet open voor verdere reacties.

PyroPowerZ

VWC lid
Importeur: Tristar SD
Artikelnaam: Nitrate Banger
Artikelnummer: ?
Aantal Gram: 1,4gr
Effectomschrijving: Knal
Verpakking: 10 pcs
Richtprijs: €6,-

Wat het internet afspeuren wel niet oplevert :D

Bijlagen

• Photo mei 12, 11 40 35 PM.png
    Photo mei 12, 11 40 35 PM.png
    175,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij Loots te koop ( tijdelijk)
1.jpg

ENKEL VERKRIJGBAAR TIJDENS DE HERFSTVAKANTIES 15/10/2011 - 30-10-2011!

Het zwaarste budgetknalvuurwerk op de Belgische markt!
Kwaliteit verkrijgbaar nu tegen GIGAKORTING!

10 harde nitraten in doosje!

•VAN €6, NU! : 1 voor €4
•VAN €18, NU! : 3 voor €10
•VAN €25, NU! : 5 voor €15
•VAN €60, NU! : 10 voor €25

--------------------------------------------------------------------------------

Deze lijken een beetje op zwarte doos nitraten, alleen dan met tekst erop. Zien er wel goed uit!

100 stuks dus voor 25 euro, dat is dus 5 euro per 20. Geen geld lijkt me.

Iemand ervaring met deze knallers? Zo lang ze harder gaan dan chooet banger , is dit gewoon een unieke kans om in Belgie je nitraten te halen.

Een vriend van me heeft gisteren deze bij Belboom gekocht in Visé. Hij heeft dacht ik 3,80 euro betaald voor een pakje.

Ik heb ook vernomen van die vriend dat ze 1.4 gram kruit bevatten (stond op de nitraat zelf). Of de knal dendered is, is te betwijfelen, want van die 1,4 gram en maar 4 euro per 10 (8 euro per 20) zal geen Mammoth van zijn te verwachten. Maar wel heel goedkoop inderdaad.

Een vriend van me heeft gisteren deze bij Belboom gekocht in Visé. Hij heeft dacht ik 3,80 euro betaald voor een pakje.

Ik heb ook vernomen van die vriend dat ze 1.4 gram kruit bevatten (stond op de nitraat zelf). Of de knal dendered is, is te betwijfelen, want van die 1,4 gram en maar 4 euro per 10 (8 euro per 20) zal geen Mammoth van zijn te verwachten. Maar wel heel goedkoop inderdaad.

Heb je van die vriend dan toevallig ook vernomen waarmee de knal te vergelijken is? Lady Cracker, Chooet Banger, Silver Cracker etc. etc.

Ik denk dat je er niet veel van moet verwachten, wel leuk voor erbij maar ik den dat ze ONGEVEER evenhard gaan als de welbekende Chooet Bangers.

ik heb hier zelf 20 pakjes van en ik vind ze zelf even hard gaan als de lady cracker (mijn broertje heeft ze vorige week getest)
laten we zeggen dat ze net zo hard als chooet bangers zijn:D

Ik weet niet waarom het filmpje weg is...
Op dit moment kan ik de startpost ook niet wijzigen, maar ik heb al een nieuw filmpje gevonden :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

echt Rot nitraten om maar eerlijk te zijn ze komen naar mijn idee niet eens boven de chooet match cracker uit bij ons in de buurt zijn ze 5 euro per pakje beter kan je iets anders pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan