Cat 1 tocht begin oktober
Op deze zonnige maandag besloot ik om maar eens te kijken of er al wat cat 1. te scoren was bij diverse zaken die doorgaans cat 1 verkopen in het seizoen.
Voor vandaag had ik
Action, Hema, Big bazar, Xenos en Solowop de lijst staan.
Binnenkort wil ik ook de bouwmarkten en de tuincentra afgaan maar voor nu deze etablissementen.
over de
Action en Hemakan ik kort zijn. Daar was nog niks.
Waar wel wat was, dat was de
Big Bazar.
Wat als eerste opvalt is dat zij al vol in de kerstsferen zijn.
Voor de liefhebber heb ik een filmpje bijgevoegd van het assortiment hierin.
Met oog op het kerstdorptopic op het forum hier ook dit even meegenomen

.
Op het gebied van vuurwerk was er wat fop en schetsvuurwerk en knetterballen en luchthuilers.
De fonteinen waren helaas uitverkocht.
Dit was mijn eerste vondst van de dag en ik kon het niet verkroppen om met lege handen thuis te komen.
Zodoende wat luchthuilertjes meegenomen.
De volgende halte was oostblok supermarkt voor wat fruitbiertjes.
Niet vuurwerk gerelateerd maar goed, toch ook lekker

.
Volgende halte was de
Xenos.
Xenos heeft altijd wat fop en schetsvuurwerk.
Later in het jaar ook fonteinen en dergelijke.
Voor vandaag was het slechts wat fop en schets.
Als laatste stond de Solow gepland.
Wat een k*tzooi in die winkel zeg. Nooit eerder zag ik zoveel bende bij elkaar.
Wat het allemaal niet beter maakt is de verplichte looprichting waardoor je er min of meer tot veroordeeld bent om alle bende te aanschouwen. Na 40 minuten door het doolhof gelopen te zijn was ik dezelfde 60 centimeter party popper al 4x tegen gekomen. Voor elke gelegenheid een omlabeling. Na ruim 2 uur toen ik op de helft van de winkel was kwam ik een schap met vuurwerk tegen.
Ook hier waren de fonteinen uitverkocht. maar was het aanbod wel iets groter met onder andere de schijtlijster en 36 flashing daimonds aka flashing demon voor 6!! euro .
Uiteindelijk bevond ik mijzelf volwassen genoeg om de schijtlijster te laten hangen en ging ik na 4,5 uur moegestreden naar huis en besloot ik nooit meer in een Solow te komen.
Wel fijn dat er weer wat te struinen is en ik hoop dat er snel meer winkels volgen!
Zoals eerder vermeld hoop ik komende periode nog wat meer winkels aan te doen.