Tripreport Zena De Bunker 10-10-2019

ddfirework

VWC lid
Dag allen,.

Zo’n kleine 15 jaar geleden alweer, als kleine jongen van net 12. Kwam ik in aanraking met een vuurwerkforum. Dat forum heette geen vuurwerkcrew, maar denk voor een ieder niet onbekend AVP (arjanuitman.com). AVP was alles voor mij en hier kwam ik dan ook in aanraking met de tripreports. De tripreports werden toen nog volop geplaatst, machtig mooi vond ik dat en heerlijk sfeervol.

Daarom heb ik ook een klein tripreportje gemaakt:

Allereerst moest er gewoon nog gewerkt worden, rond 16:30 uur was ik klaar en ben ik als de sodemieter naar huis gereden. Thuis aangekomen, snel omgekleed en met vrouwlief en kind de auto in gestapt. Stress over het op voorraad hebben van de producten had ik niet. Ik weet hoe snel het kan gaan met de Funke producten bij Zena, daarom had ik eerder op de dag al een mailtje gestuurd, met hierin de vraag de spulletjes appart te zetten.

Om 17:25 uur in de auto gestapt en zijn we vertrokken richting Baarle, de reis duurt normaliter een klein uurtje, echter door de grote avondspits welke al aan de gang was, wisten we dat dit niet zou gaan lukken.

begin.jpg

Na een uurtje in de auto gezeten te hebben en een kleine 30 kilometer verder te zijn, stonden we vol vast, zelfs stapvoets rijden zat er niet in.

56km na uur.jpg

Gelukkig was ik goed gehumeurd en liet ik me niet uit het veld slaan door de file. De kleine meid vermaakte zich achterin goed met de ipad en na een kleine 20 minuten stil te hebben gestaan, ging het verkeer eindelijk weer rijden.

Na een half uurtje vol door te hebben gekard, stonden we dan eindelijk na een ritje van 2 uur op de parkeerplaats bij de Bunker.

d7ceed74-1d52-4b55-9465-e230ebab1e30.jpg

Eenmaal binnen bij de Bunker nog wat rondgeneuzeld, er waren nog wat 1+1 acties en kortingsacties met de LVC pas, echter niet interessant voor mij, hier heb ik dan ook geen gebruik van gemaakt. Na een kleine 10 minuten naar de betaalbalie gelopen en doorgegeven dat ik eerder op de dag mijn bestelling heb laten ''reserveren''. De bestelling was dan ook netjes appart gezet door de mannen van Zena en ik kon dan ook nadat ik betaald had, direct door naar de afhaalbalie. Bij de afhaalbalie stonden mijn pareltjes al klaar. De spulletjes in de auto geladen, de mannen nog een keer bedankt en weer vertrokken bij de Bunker.

Inmiddels waren de buikjes van mijn vrouw, de kleine meid en ikzelf aardig aan het knorren, daar moest wat aan gedaan worden natuurlijk.

engeltje.jpg

Bij het Engeltje ons buikje lekker volgegeten en na een klein half uurtje weer met een volle buik en voldaan gevoel terug naar huis gereden.

eten.jpg

De terugrit verliep zonder problemen en na een klein uurtje waren we dan alweer thuis. Eenmaal thuis aangekomen nog even een (hoe kan het ook anders) fototje geschoten.

boxen.jpg

Zena bedankt voor de service! En wie weet tot volgende maand.

Laatst bewerkt:
Altijd leuk een tripreport! Hou er wel rekening mee dat er een commando team voor je deur staat volgende week. Want je hebt wat karton en een klein beetje ongevaarlijk kruit en een paar KG klei gehaald. :rolleyes: Heeft ook veel grotere prioriteiten dan echte criminaliteit.

Tripreports zijn altijd gaaf, ik probeer er elk jaar ook een paar te schrijven.
Deze is echt leuk geschreven, vaker doen dd!

Leuk verslagje gemaakt, ddfirework! Altijd tof om te lezen, leuke producten gescoord ook! :thumbsup:

Back
Bovenaan