Tripreport Originalmaster 27 juli 2008

Hallo,

Ik ging eindelijk weer naar baarle Yessssssssssssss!!!!
Eerst gingen we even naar zena waar 1 gezin was die erg aardig waren.
Die bestelde niet zo gek veel maar beloofde die zelfde week nog wel zes keer lanks te komen want ze waren op vakantie :P.

Toen ging ronnie mij helpen en vroeg ik wat 20 x choeêt banger kosten en hij bood iets zeer interresant aan.
Toen de rest ingevuld en toen ging hij het halen. hij kwam terug met nog een leuk cadeau :D :D .

Ik vroeg of het al druk was en hij zij dat het met de jaar drukker werd.

Toen ben ik even naar harry gegaan en nog wat dingen gekocht en zo als velen weten kan deze man zo veel praten niet normaal :P.
Maar hij was erg gezelig en bood me nog iets te drinken aan.
Hij zij ook dat hij dit jaar al veel verkocht had.

Toen snel naar huis gegaan en alles opgeruimd
Foto's komen wel maar zullen later dit jaar komen.

MIjn lijstje wat ik heb gegehaald

20 x choeêt nitraat
2 x tt
1 x golden dragon
10 x ct 60

2 x weco coirsair
2 x pirat special
1 x pirat
1 x bsc van BB
1 x mine potje

op tot de volgende keer.

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke trip en leuke spulletjes gehaald :) Zou je volgende keer een beetje meer om je spelling willen denken? :wink:

Gewoon in word kopiëren, En de spellingcontrole er over heen.
Daarnaast kan je beter de titel veranderen. Van '' afgelopen zondag '' naar de Datum van afgelopen zondag. Want als er iemand in december je TR nog eens leest is het helemaal geen afgelopen zondag meer.

Maar buiten dat een zeer leuke TR en als nog veel gekocht. En een flink aantal knallers zeg! :)

Bedankt voor je TR. Op naar de volgende.

Ik heb de topictitel even aangepast. Vorige zondag is 27 juli, maar volgende week is vorige week zondag 3 augustus. Beetje verwarrend dus.

Leuke tripreport. Ik ben zondag ook naar Baarle- Hertog geweest. Ben je niet tegengekomen. Ronnie is een hele aardige man. Was alleen iets te druk om echt goed met hem kunnen te praten. Harry Loots is echt een praatmaniac. Hij heeft zijn waterbron gevult met spraakwater, maar zijn assortiment is heel uitgebreid.

Wat ook een tip is dat als je mozilla firefox 3 installeert, dat de computer jouw teksten controleert en dat aangeeft met rode puntjes.
Geen reclame, alleen altijd handig voor de mensen die moeilijk de Nederlandse taal kunnen.

Daarnaast heb je een leuk verhaal getypt. En wat mooie knallers gehaald.

Back
Bovenaan