Triplet

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1925
Artikelnaam: Triplet
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 40 gram
Effectomschrijving: Een bundel van 3 verschillende zware 40 grams toppijlen!
Max. tube diameter: volgt
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 40/3
Adviesprijs: € 9.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1925_triplet.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Geen poespas aan het uiterlijk en dat scheelt weer voor ons in de portomonnee. Ik ben hier wel benieuwd naar!

Ik ben benieuwd. Ik ga er een beetje van uit dat dit vergelijkbaar is met de Light Year pijlen.

ik vraag me af of die 40 gram dan echt het kruidgewicht is of gewoon totale gewicht van de pijl :P

ik vraag me af of die 40 gram dan echt het kruidgewicht is of gewoon totale gewicht van de pijl :P

Een mix van wat jij zegt; Het totale kruitgewicht van de pijl. Dus inclusief de motor. Het jammere vaak is dat de pijlen in Nederland veel te hoog gaan, dat heb je ook met de Light year bijvoorbeeld. Dan is het boeket van een cake vaak al een stuk groter!

Een mix van wat jij zegt; Het totale kruitgewicht van de pijl. Dus inclusief de motor. Het jammere vaak is dat de pijlen in Nederland veel te hoog gaan, dat heb je ook met de Light year bijvoorbeeld. Dan is het boeket van een cake vaak al een stuk groter!

Klopt helemaal, je kunt beter dan pijlen nemen met rond de 20gr kruit. Zelf de navigator pijltjes gehad met 12gr kruit, maar daar kwam mij toch een mooie boeket en dito burst vanaf, echt niet normaal.

sorry hoor maar in nederland weten ze altijd wel wat te verzinnen om de verkooop goed te laten gaan ;) triplet lijkt wel heel erg op een "illegale"(in nederland teminste want in mijn landje mag het wel hihihi)importeur genaamd triplex. wel mooi hoor 40 gram voor een 10,-

sorry hoor maar in nederland weten ze altijd wel wat te verzinnen om de verkooop goed te laten gaan ;) triplet lijkt wel heel erg op een "illegale"(in nederland teminste want in mijn landje mag het wel hihihi)importeur genaamd triplex. wel mooi hoor 40 gram voor een 10,-

Triplet betekent gewoon bijvoorbeeld: een stel van 3 of een drietal. Dus ik denk niet dat Wolff refereert naar Triplex maar gewoon dat het 3 pijlen zijn :wink:

On topic: ik denk dat dit 3 pijlen uit de Space Invasion zijn :)

Triplet betekent gewoon bijvoorbeeld: een stel van 3 of een drietal. Dus ik denk niet dat Wolff refereert naar Triplex maar gewoon dat het 3 pijlen zijn :wink:

On topic: ik denk dat dit 3 pijlen uit de Space Invasion zijn :)

Dat betwijfel ik omdat het Space Invasion pakket uit 10 pijlen bestaat en in totaal NEM 365 gram bestaat.

Zo ver had ik nog niet gekeken, met die NEM 365 gram, thx!
Was er zo opgekomen, omdat het bij China Red ook zo is met de Sky Runners 10 en Paketa volgens mij, maar pin mij er niet op vast.

Misschien is dit nog een aardige toevoeging voor het rek. Ik heb nu aan pijlen besteld:

- Light year pakket (10x)
- Aftershock Thunder rockets (12x)
- Dragstar Rockets (20x)
- Rocket science pijlen (16x)

Ik denk dat ze refereren naar de goede oude TripleX van Broekhoff hihihi
Wat een sluwe streken halen die importeurs toch uit :p

Back
Bovenaan