Triple Treasure

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 917
Artikelnaam: Triple Treasure
Bruto Gewicht: 9 kilo
Netto Kruitgewicht: 1500 gram
Aantal Schoten: 83
Effectomschrijving: Professional performance cake assortiment met 3 zware 500 grams cakes. Een enorme straattopper met brute zilveren staarten en palmen gevolgd door een silver waterfall effect.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 2/1
Richtprijs: € 125,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_917_-_event_triple_treasure_83_s_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Event Triple Treasure, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Heerlijk dit blok, een mooi begin dan een een rustig stuk met toch een gevulde lucht en daarna een opbouw naar de finale en de prijs is ook wel oké.

Mooie combinatie zo. Afwisseling tussen burst en rust, I-shape en W-shape, enkele boeketten alsmede salvo's. Twee naast elkaar en je hebt iets indrukwekkends in de straat.

Jammer dat timing met consumentenvuurwerk zo lastig blijft. Als je dit synchroon kan laten lopen, dan is dat echt indrukwekkend.

Mooie combinatie zo. Afwisseling tussen burst en rust, I-shape en W-shape, enkele boeketten alsmede salvo's. Twee naast elkaar en je hebt iets indrukwekkends in de straat.

Jammer dat timing met consumentenvuurwerk zo lastig blijft. Als je dit synchroon kan laten lopen, dan is dat echt indrukwekkend.

Als je een beetje een goede doorlonter bent moet dit wel lukken denk ik.

Deze cake staat bij mij hoog op mijn wishlist! :)

vind dit echt wel een pracht bak hoor! word helemaal dol van die blinkerachtige horse tails maar vin zelf deze hele set prachtig. deze ga ik onthouden.

Vindt de witte blinkers tussendoor wel iets hebben,weer eens kijken op de demo's voordat ik m definitief op de lijst zet.

Laatst bewerkt:
Deze was beter dan ik gedacht had! Erg grote boeketten en hij schiet ook erg hoog! Leuk met zo'n waaier ertussen!

Prima blok van Rubro met bijzonder grote boeketten. De waaier is voor mij de topper in dit blok, een effect wat je weinig ziet bij consumenten vuurwerk en erg goed uit de verf komt door de felheid en kwaliteit van de sterren! Het publiek was dan ook erg te spreken over dit effect!

Jammer dat bij het eerst blok 2 bombettes terug naar beneden vielen zonder te bursten, desondanks raad ik dit blok aan.

Straatfilmpje van de afgelopen jaarwisseling ( in het begin staat er uiterst links nog een ander cakje te knallen ).

Vond de Triple Treasure verrassend goed : Mooie grote zilveren palmen en in combinatie met de watervaleffecten uit het waaier-gedeelte was die helemaal top.

Back
Bovenaan