Triple Riot [Uitloop 2021]

Zeer kleine cake, maar ik was er zeer tevreden mee. Fluiters en salute's zijn prima in orde, alleen aan het tempo mag wel wat gedaan worden, die is wel erg traag namelijk.

Deze cake presteerde in de show erg goed. Erg tof om deze in te zetten om een show te beginnen en de aandacht te trekken met de fluiters, die zijn namelijk goed hard. Alleen het tempo is inderdaad wat te laag, de salutes mogen wat sneller volgen op de fluiters en de salutes mogen ook wat sneller elkaar opvolgen. Verder een prima cake dus, die zeer goed te verwerken is in projecten.

Deze cake presteerde in de show erg goed. Erg tof om deze in te zetten om een show te beginnen en de aandacht te trekken met de fluiters, die zijn namelijk goed hard. Alleen het tempo is inderdaad wat te laag, de salutes mogen wat sneller volgen op de fluiters en de salutes mogen ook wat sneller elkaar opvolgen. Verder een prima cake dus, die zeer goed te verwerken is in projecten.

Zelfde salutes en fluiters als The Force? Op het filmpje lijken de 3 traps fluiters wat minder, die waren bij The Force echt subliem. Ik heb hier 18 x The Force als onderdeel van m'n finale geschoten en dat beviel me wel :) Hopelijk is dit de waardige vervanger.

Goede cake dit , vorig jaar ook mee begonnen bij mijn 18.00 uur project .

Eens kijken of ik deze dit jaar nog hier in de buurt kan kopen ergens , vind dit altijd een mooie combinatie 3-traps fluit icm Salute:droolthum

Klinkt wel lekker zo op de filmpjes dus vandaar dat ik deze ook aan ga schaffen. Zoals gezegd wordt erg lekker om op 18:00u mee te beginnen

Zonde zeg, was best een leuk ding. Heb hem alleen bijna nergens in de freakactie gezien.
Gelukkig heeft Red Wire nog een drietraps fluit cake.

Wat zonde dat deze uitlopend is zeg. Vond dit toch wel een van de leukere losse cakes in het assortiment, ideaal om een project mee te starten!

Iemand die weet of van deze cake ook een omlabeling is, of een cake met hetzelfde effect ? wil deze eigenlijk nog wel bestellen ..

edit: al gevonden, Red Wire Three Stage Trouble

Ik vond hem ook wel leuk. Knal wal wel duidelijk zachter dan bvb delicious thunder en eerder vergelijkbaar met monster ride

blijft jammer dat deze eruit is gegaan, drie-traps fluiters zie je maar veel te weinig in consumentenvuurwerk! De combinatie met salutes vind ik ook tof; een leuk show blokje of voor de liefhebbers van gekke geluiden!

blijft jammer dat deze eruit is gegaan, drie-traps fluiters zie je maar veel te weinig in consumentenvuurwerk! De combinatie met salutes vind ik ook tof; een leuk show blokje of voor de liefhebbers van gekke geluiden!

Leuk cakeje was dit inderdaad. Perfect om een showtje te openen in meervoud, maar helaas zo goed als nergens meer te krijgen.

Back
Bovenaan