Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is deze niet toevallig geschoten gisteren in Holten? Wat een top kwaliteit was dat, leek net alsof ik naar prof aan het kijken was qua uitvoering en zeker qua effect hoogte.
Op 01:26
FILM
Volgens mij niet. Volgens mij betreft dit de Hoops variant F3 die op de vorige pagina staat in post #7. Maar mijn verwachtingen van de Triple Layer zijn hoog! Zeker wanneer je de Gold Mine en Color Comet in je achterhoofd houd en de Showtime collectie van Cafferata in het algemeen
Deze nog ergens verkrijgbaar? Staat al een hele tijd op de lijst, maar ben hem nergens tegengekomen. Wil er graag 3 (voor een leuke prijs wel).
Voordat men de Tailgate Fan als vervanger noemt, daar heb ik er al 1 van in bestelling staan![]()
Ja ja daar is tie dan:
Bekijk bijlage 65112
Bekijk bijlage 65113
Op 06:24-07:00
Wat een ongelooflijk vet product is dit zeg en dat dit legaal Nederlands vuurwerk is... Hulde aan Cafferta! Het kost wat, maar dan krijg je ook echt wat! Niemand geloofde dat dit legaal was (samen met de Gold Mine en Color en de Tailgate Fan). Dit zijn de producten die de buurtshow gemaakt hebben naar mijn mening. Ik zou zeggen neem zelf een kijkje![]()
Ik heb de cakes een beetje proberen te timen, maar achteraf kon dit wel wat korter zijn. Toch vind ik het geslaagd! En hij staat ook meteen weer op de lijst voor de volgende keer. 1 cake heeft trouwens 28 shots![]()
Waarom staat deze niet meer op de site van Cafferata?