Tripje 1 Maart Wapenhandel Frank.

Bombone

Banned
Ik was Jarig geweesten kon het niet laten omdus meteen wat vuurwerk te kopen, Nou kon ik of naar original gaan of naar wapenhandel, Maar er was een probleem ik wou of een bb gun of een luchtbuks. Nou dan was de keuze snel gemaakt. Dus toch maar naar Wapenhandel Frank geweest. Rond 3uur s'midags half uurtje rijden, Toen we binnen kwamen was het helemaal niet druk en ik meteen naar het vuurwerk gedeelte gelopen nou er was bijna nik smeer alleen
Pirats (strijkers)
Raiders (strijkers)
Thumping thunders rode Crêpe (nitraat)
Chain Thunder 200sh (Heel harde nitraat mat)
Black Bermuda's
Coloured Thunder (nitraat)
En wat sier potjes o.a. Crackling crysantimum.

Dusja, De keuze was zo gemaakt dus ik heb gekocht.
Black Bermuda's
Coloured flower's omdat ik deze nog niet had voor in mijn vitrine kast.

Verder ben ik gaan kijken naar een luchtbuks omdat ik die graag een wou hebben en omdat ik zo klaar was bij het vuurwerkgedeelte ging ik meteen naar de wapenruimte.

Dusja het is nog vroeg dus ook weinig keuz maarja heb lekker geknalt vandaag.

Laatst bewerkt:
Erg leuke dingen gehaald!
Alleen ben ik niet bekend met de nitraatmat 200sh.. zowel niet van Original als Bonbridge.
Dus weet je misschien van welk merk/importeur ze zijn?

Jaa ben ook geintreseerd, zou graag willen weten van welke importeur/ merk de nitraatmat is. Bonbridge heeft de 100 en 500, Hong Deng Long de 60, 240 en 500. Zou leuk zijn als er een 200 schots nitraatmat op de markt komt van goede kwaliteit en een leuke prijs.

Verder een leuk verslag. Jammer dat er niet veel op voorraad was maar had het eigenlijk ook nog niet verwacht aangezien het seizoen nog moet beginnen hehe, ge bent er wel heel vroeg bij moet ik zeggen maar dat maakt natuurlijk niet uit. Gelijk beginnen met stoken, 24/7 vuurwerkverslaafd het jaar door zo moet het leven zijn!

Leuke TR.

Is die valencia 300 nog wat ?
hoeveel meter ? hoeveel knallers ? tijd? gaan de knallen hard? Kosten? Filmpje iemand ?

:-)

Gr KB

Back
Bovenaan