Trip report ward 08-05-2008

ward-01

VWC lid
Tjonge jonge, Wat is het toch mooi weer hé. Na een fietstocht met bagger weer vorige week ( 124 km ) was het tijd voor een fietstocht met mooi weer.

Ik was eigelijk van plan om gisteren te gaan, Helaas moest ik toen werken. Vandaag was ik vrij en Boyke b ook. Dus het werd al snel duidelijk, Vandaag zouden we op de >>Fiets<< naar Olen gaan. Volgende routenet was het voor mij ruim 60 km enkele reis. Dat is een peule schilletje dus dat kwam wel voor elkaar.

Het was 05:00 en de wekker ging, Die drukte ik uit en ging weer lekker verder slapen. Een uur later werd ik weer wakker en ik smste boyke b dat hij nog even in zijn bed kon blijven liggen,omdat ik nooit bij hem kon zijn in een half uur. Rond 06:45 was ik bij Boyke b aangekomen. We vertrokken snel en de reis begon.

Na ruim een uur kwamen we aan in baarle, Even naar de bakker een kaasbroodje kopen. En daar gingen we weer.

De reis verliep prima, We reden door Turnhout. Even de wegzoeken maar al snel waren we weer op de goede weg. Ik ben wel eens eerder die richting op gefietst een aantal jaar terug met mijn vader.We reden langs het spoor dat uit eindelijk niet z'n heel slim plan was. We hadden zn 8 km gefietst tot we weer 2 km verder waren op de route, Een bijna rondje dus.

Maar we mochten niet klagen,Het was goed weer en de zin zat er nog lekker in. Al snel zagen we de borden '' Bobbejaanland '' staan en die volgende we.

We reden voorbij Bobbejaanland met z'n 50 km op de teller. Even bij het riviertje zitten en snel door naar Onze lieven vrouwen olen.

Tot we plots een rare snuiter uit de auto zagen hangen. Het was Hoi777 hahaha. We moesten hard lachen en ze wachtte even een stukje verder op de parkeerplaats. We schudde de handen en ik stelde me voor aan een vriend die met hem mee gegaan was.

De reis ging weer verder en we kwamen op het industrie tering '' Lammerdries'' Even op de foto bij het original bord met mijn fiets erbij en snel door naar Original zelf.

We verder verwelkomt met een daverend applaus van de vader van Ryan. Iedereen was verbaast dat wij helemaal met de fiets kwamen, Logisch eigelijk :P
We hebben lekker met pieter staan ***len en natuurlijk hoi777. We liepen een rondje door de bunkers maar helaas was er geen plek meer vrij in de fietstassen. toen we aan het einde van het rondje waren gingen we weer lekker verder. Even met lesley wat ''zaken'' besproken en natuurlijk lekker in de winkel gekeken.

Alle potten zijn van plaats veranderd, Van goedkoop naar minder goedkoop.
ik heb geen foto's gemaakt van de winkel. Omdat Hoi777 en Boyke b al foto's maakte.

na 3 uur praten,kijken,ruiken en genieten was het hoogste tijd om te gaan. Zonder vuurwerk gingen we weer terug, Terug naar het mooie Nederland.

De terugreis verliep vlot, maar tjonge jonge wat was het toch warm zeg. Bij elke bankje of riviertje dat we zagen stopte we. Nog even een paar foto's.

En Net voordat we baarle in reden :

Daarna nog 21 km naar Breda, en 10 km naar mijn woonplaats. Uit eindelijk stond er op de teller : 140 km.

Vertek thuis : 06:15
Aankomst original : 12:01
Vertek original : 15:00
Aankomst thuis : 19:45

Dit is voormij de 12 keer belgie dit jaar, 11 keer naar Zena @ Baarle, 1 keer naar Olen. Heeerlijk:rolleyes:

Ik ben nu dood op, Het was me een flinke fietstocht met dit weer maar het was het zeker waard. Ik ben benieuwd of meer mensen dit over zullen doen.

( Pyromaniac, Bedankt voor het verkleinen van de foto’s! )

Groeten, Ward.

Laatst bewerkt:
Haha leuke trip report Ward.
Jij ben echt gek met je fiets he whaha.
Zenaverslaafde!

Jij heb volgens mij wel een leuk dagje gehad he :)

Even voor de info ik ben hoi777 op vwb:D hier dan nog een korte trip van mij :

Super trip weer ward , :) ik zei al tegen mijn vadr in de auto , ach boy en die ward die zitten waarschijnlijk al lekker in olen :lol: even later in olen zag ik 2 bekende mensen even later keek ik om en ja hoor 2 personen met bijde een original petje :lol: juist boy en ward ! , ik dus uit het raam hangen en kijk hard ward roepen hahahaha :P even later tegen mn vader gezegd dat we moesten stoppen en de handen geschud van ward en boy :) ik was natuurlijk eerder in olen dan hun hehehe , en vertelde pieter dat boy en ward er zo aankwamen............... op de fiets :P hij keek me wel wat raar en verbaasd aan haha :shock: :wink: en ja hoor daar kwamen ze aan :

IMG_0242.jpg

IMG_0243.jpg

weer flink bij gepraat en natuurlijk konden ze niet blijven staan maar haden ze een pauze nodig :) :

IMG_0244.jpg

IMG_0245.jpg

daarna gaf pieter ons een fantastishe tour door de bunkers heen hij wist precies waar alles lag :lol:

IMG_0250.jpg

IMG_0252.jpg

IMG_0251.jpg

IMG_0253.jpg

IMG_0256.jpg

de oude zo5 en de nieuwe zo5

IMG_0260.jpg

IMG_0259.jpg

karton New Years eve :shock:

IMG_0257.jpg

IMG_0262.jpg

en uiteindelijk zijden we gedag en vertrokken we naar huis , jammer genoeg... :| we hadden toch honger gekregen en hadden besloten om naar ja, zeker de enige echte Dicky's te gaan :)

mijn vriend was nog nooit eerder bij zena geweest dus even langs gelopen , en het bleek dus dat ze gewoon open waren , ze waren flink druk voor zondag :) stefan die bij original werkt maakte nog de opmerking : zo reis jij elke original winkel af ofzo :lol:
IMG_0263.jpg

IMG_0264.jpg

IMG_0265.jpg

even later reed Ramon weg in zijn Dike Porshe 8) gedag gezegd tegen toon en daarna toch echt naar huis..

het was een gezelige dag !

ward , boy leuk om weer is met julie gepraat te hebben :wink: Corne , lesley en pieter bedankt voor de serves en tot de volgende keer ! 8)

gasten tot 11 mei !

groeten

Ryan

tjezus, volgende keer toch echt even mijn haar doen hahaha.

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Het was echt een top dag die ik zeker weten nog eens over zal doen dit jaar. Het Record hebben we nu, 140 km. Pyromaniac wilde het verbreken maar dat gaan wij gaan wij dan weer dik verbreken met een dagje kapellen er aan vast:rolleyes:

@ Ryan, Misschien kan je je TR beter in een eigen topic zetten, als je er toch eentje maakt.

Ward.

tja wat kan ik ervan zeggen, massive r.e.s.p.e.c.t guys dat jullie zo ff 140 km fietsen voor het vuurwerk. echte freaks :D:cool:

Ik sluit me aan bij Tresher echt respect, vind het vrij bizar maar zo zie je dat echte freaks echt alles ervoor over hebben om aan kruit items te komen haha:D

Bedankt voor het posten, heb er echt van genoten om het te lezen.

:bye:

Back
Bovenaan