Trip report : Thundering in tha sky 29/02/08 / Original fireworks

huh, sinds wanneer hangt dat Baarle-nassau word op die plek.
Normaal gesproken zit die toch bij de molenstraat?

huh, sinds wanneer hangt dat Baarle-nassau word op die plek.
Normaal gesproken zit die toch bij de molenstraat?
Je kunt via meerdere wegen Baarle in en uit, en langs elk van die wegen staat zo'n bord. Gek he :bonk:

Leuke tripreport Thundering in tha sky! :bye:

dit zijn niet de vlinder van de Centipde maar van de OUDE vlinder mat zal zo wel een foto zoeken deze werd niet goed verkocht dus hebben ze besloten om het in zakjes te doen en voor een leuke prijs te verkopen , prijs weet ik helaas niet omdat ik deze gratis kreeg , en ook verder niet naar had gevraagd. ik zal ze zo proberen te foto graferen met een Liniaal er naast :wink: hoop dat je hier wat aan hebt

groeten

Ryan.

Laatst bewerkt door een moderator:
In een mat zit over het algemeen geen schietlont anders is de mat binnen een paar seconde weg...
Is wel een redelijk snel lont dus pas er wel mee op maar tis geen schietlont :wink:

Verder leuke tripreport jongen!

In een mat zit over het algemeen geen schietlont anders is de mat binnen een paar seconde weg...
Is wel een redelijk snel lont dus pas er wel mee op maar tis geen schietlont :wink:

Verder leuke tripreport jongen!

nee is geen schiet lont maar gewoon visco ( daarom ging deze mat ook niet in een VLOT tempo ) verder bedankt voor de leuke reacties :)

volgende keer maar kartonetje nitraat cake en messier halen :D op de foto staat trouwens geen original petje :) terwijl ik die wel heb gekregen

altijd leuk om trips telezen/bekijken.

Leuke trip , de nieuwe thunderclap lijkt wel stuk kleiner

De nieuwe knal W shape OF zij vorig jaar al dat deze zou komen ben erg benieuwd

Laatst bewerkt:
tnx voor de info over t lont, dacht altijd dat centrale lont visco was en lont aan de vlinder dan snellont...maar ben er ook niet zo van op de hoogte, nu dus wel :wink:

Ja klopt over die vlinder matten.
Toon vertelde mij dat je voor een euro of 3 die 14 vlinders uit de Bunker mee mocht nemen. Hebben ze meer iets weg van de spanish-c?

nee , ze zijn kleiner als de spanich cracker - c, of als de normaale spanich cracker zal morgen een foto maken met andere vlinders als vergelijking :wink:

:bye:

Back
Bovenaan