Trip Report Augustus 2012

Denjo

VWC lid
Goedeavond allemaal, eindelijk weer eens naar België geweest.
En dat is lang geleden, in ieder geval dat plaatsje Baarle Hertog.
Maar ik voelde me al snel weer helemaal thuis.

23 augustus 2012:

Het is 09:00, de laatste paar dagen van de vakantie zijn aangesneden en wat kan ik doen dacht ik bij mezelf. 'Hey even naar Baarle-Hertog, lang niet geweest en heb nog wat euro's bij de hand, dus laten we daar naar toe gaan'
Zo gezegd zo gedaan, een maat van mij opgebeld en die vond dat ook wel lachen.
Dus in de middag zijn we dan eindelijk vertrokken, onderweg nog wat drinken gekocht, de auto vol gegooid met gas (ja hahaha, dan is het nog leuk om te rijden) en hopsakee op naar Baarle-Hertog!

Onderweg zaten we alweer met de gedachten wat er wel niet van moois te krijgen valt in Bels met de nieuwe wetgeving en ik had me maat een filmpje van de Mjolnir laten zien. Bedankt Dennis-pyro voor het plaatsen van dit filmpje, is echt een tof filmpje wat de kracht van dit ding laat zien.
Dus hij zette deze ook maar op zijn verlanglijst voor een latere keer.

Het is 14:00 ongeveer en we zetten voet aan wal in Baarle.
Ik kon die simpele heerlijkheid van 4 vuurwerkwinkels in een dorp alweer proeven. 4 stuks en niemand zeikt, in Nederland zeiken ze er al bij 1.
Prachtig om geen spanning te voelen.
Maat vroeg aan mij om bij Zena binnen te stappen of om verder te kijken.
Mijn plan was om eigenlijk alleen pijlen te halen bij Pyroshop, omdat deze pijlen zich goed onderscheiden qua kwaliteit. Maar het werd toch Zena.
Geen idee waarom, maar je weet in elk geval dat je in een fijne omgeving terecht komt.
Eenmaal binnen gekomen, even rond gekeken en naar de Mjolnir gevraagd. Deze was op voorraad gelukkig!
Toen nog even verder gekeken, zei nog tegen die maat van mij 'het is toch heerlijk om hier te zijn, dit ademt sfeer'
Hij maakte de opmerking dat ik wel erg 'verslaafd' aan vuurwerk ben, maar laten we eerlijk zijn, vuurwerk is gewoon tof. En ook al zal het bij velen op de tweede plaats komen, zonder vuurwerk is je jaarwisseling gewoon niet volmaakt. Dus verslaafd, ik weet niet, erg dol op vuurwerk, is een betere benaming.

Wat bestelde ik voor 50 euro? (vuurwerk voor verjaardag)

1x Mjolnir
1x Los Diablos (6 stuks)
1x Ugly Joe
1x Herlat Big 3 pijlen.

Ik kreeg bij deze bestelling 2 pakjes toffee gratis, waarvoor bedankt Zena de Bunker. Toffe service weer!
De pijlen zijn misschien slechte versie, maar voor 17 euro nam ik ze er maar bij. Dan had ik ook een leuk pakketje gemaakt.

Dus na de bestelling ontvangen te hebben, gingen we nog even door naar een tabak zaak, waar die maat van mij goedkoop shaq haalde en we nog even lekkere verse bonbons kochten. Hmm die zijn erg lekker hoor!

Uiteindelijk weer in de auto gestapt om vervolgens weer naar Nederland te rijden. Geen ene spanning voor controle, die zijn er niet als ik het zo bekijk. Heerlijk genoten nog van het zonnetje tijdens de terug reis, dakje open en maar lekker door rijden.
Daarna alles veilig weggelegd en vervolgens nog wat lekkere kibbeling gekocht om de fijne middag af te sluiten.

Bedankt voor jullie aandacht en bedankt Zena voor de service!

Was weer heerlijk om een trip report te schrijven, die zie je hier bijna niet meer en voelt lekker ouderwets aan.

Groetjes!

Foto ervan:
6j3ga0.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga in oktober weer , dan zal ik eens een tripreport maken. Deze is ook leuk om te lezen meer meer meer !

Thanks man!
Zal nog even foto'tje plaatsen van het vuurwerk.
Ze zijn leuk om te lezen, hopelijk volgen er meerdere.

Inderdaad erg leuk om weer eens een tripreport te lezen. Ook ik.hoop dat er meer zullen volgen. Bedankt voor t plaatsen, Denjo.

leuk om te lezen, een van de weinige die weer eens initatief neemt om een trip report te maken, en leuke spulletjes toch voor een verjaardag.
succes ermee, hopelijk zien we er snel meer!

groetjes

Yes Denjo!
Een trip met foto en lekker weg lezend lap text!!
Diep respectah!!!
Alleen je hebt je trip niet echt oudetwets compleet gemaakt!
JE BENT VERGETEN PATAT TE ETEN... BIJ DE TOERIST!!:wink:
Gheghe nou hop weer terug.. Dan ken ik nog ff een trip weg lezen!!
Tnx voor ut nostalgisch gevoel

Erg leuk om dit trip report te lezen. Bedankt voor het plaatsen.De kriebels worden alleen maar erger als je dit leest. Bedankt.

Inderdaad erg leuk om weer eens een tripreport te lezen. Ook ik.hoop dat er meer zullen volgen. Bedankt voor t plaatsen, Denjo.

Dankje Viva La Bang, ik ga binnenkort weer haha, ik heb de smaak te pakken, er komen er dus meer:p

Dat is effe lang geleden..
Heerlijk weer om zo'n tripreport te lezen en mee te maken :D

Bedankt gozer!
Idd lang geleden, 3 jaar of zo voor mij dan haha:D

leuk om te lezen, een van de weinige die weer eens initatief neemt om een trip report te maken, en leuke spulletjes toch voor een verjaardag.
succes ermee, hopelijk zien we er snel meer!

groetjes

Koen, bedankt!
Ja dat komt wel goed, die verjaardag met dat vuurwerk.
Al kreeg me ma alweer de schrik van de pijlen, dus heb haar maar voorgesteld om alleen de Mjölnir af te steken. Weet zij veel dat dit potje de ergste is van allemaal (qua kabaal) :p

Yes Denjo!
Een trip met foto en lekker weg lezend lap text!!
Diep respectah!!!
Alleen je hebt je trip niet echt oudetwets compleet gemaakt!
JE BENT VERGETEN PATAT TE ETEN... BIJ DE TOERIST!!:wink:
Gheghe nou hop weer terug.. Dan ken ik nog ff een trip weg lezen!!
Tnx voor ut nostalgisch gevoel

Gozer, bedankt man!
Doet me veel goeds om zoiets te horen.
Daar doe ik het voor, beetje weer dat ouderwetse gevoel terug te laten keren.
Ik heb maling aan het gevoel 'politie controleert alles'
Nou ze gaan maar boeven vangen.

Oh ja, gelijk heb je!
Maar zal ik dan snel doen haha:p

Erg leuk om dit trip report te lezen. Bedankt voor het plaatsen.De kriebels worden alleen maar erger als je dit leest. Bedankt.

Geen dank!
Idd lekker om zo nu in te komen, vooral nu het seizoen nu echt nadert.

Bedankt voor alle positieve reacties!
Daar staat VWC nou voor; af en toe een geintje, maar altijd een hechte gezelschap!

Leuke tripreport kerel, en goed om te horen dat de mjölnir je bevallen is!
Hopelijk gaan meer mensen hun tripreport plaatsen is inderdaad heerlijk leesvoer om nog meer in de stemming te komen!

Top hoor denk dat ik binne kort ook een triphe plan.. Gewoon voor de fun..
Heb ik ook weer wat teposten:wink:

Inderdaad heerlijk,weer eens een T.R te lezen.Ik sla nooit een nieuw verslag over.
En je moeder hoeft niet over die pijlen in te zitten hoor,ik ben benieuwt wat jij ervan gaat vinden!!:D:wink:

Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om een TR te schrijven. Officieel de eerste van dit jaar ;)

Ik hoop dat ik dit jaar ook een uitstapje na belgiëland kan maken, maar waarschijnlijk zit dat er niet meer in :(:(

Leuke tripreport kerel, en goed om te horen dat de mjölnir je bevallen is!
Hopelijk gaan meer mensen hun tripreport plaatsen is inderdaad heerlijk leesvoer om nog meer in de stemming te komen!

Ja man!
Hij is super goed bevallen!
Mega aanrader!

Top hoor denk dat ik binne kort ook een triphe plan.. Gewoon voor de fun..
Heb ik ook weer wat teposten:wink:

Gewoon doen, lekker leesvoer!

Inderdaad heerlijk,weer eens een T.R te lezen.Ik sla nooit een nieuw verslag over.
En je moeder hoeft niet over die pijlen in te zitten hoor,ik ben benieuwt wat jij ervan gaat vinden!!:D:wink:

Oh de Big 3 pijl Green Blink is goed bevallen, ondanks de slechte ervaringen met deze Herlat versie. Alleen de pijl was gescheurd, dus even weer gemaakt. Steeg goed op. De andere hadden we snel in de avond geschoten eergisteren en bevielen ook aardig.

Heel leuke trip report Denjo! Doet me goed! Ben vorige maand nog gewest maar ik zal ook voortaan een trip report schrijven!

Ja gewoon doen, hoe meer leesvoer, hoe beter voor ons om af te kicken:p

Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om een TR te schrijven. Officieel de eerste van dit jaar ;)

Ik hoop dat ik dit jaar ook een uitstapje na belgiëland kan maken, maar waarschijnlijk zit dat er niet meer in :(:(

Echt waar, de eerste officieel?
Ik voel me vereerd haha:)

Jammer dat je geen tripje kan maken meer, maar is nog vroeg in het jaar he. Nog 4 maanden te gaan!

17 euro voor de slechte versie van de Big three? Hoeveel zijn er vorig jaar dan wel niet verkocht voor 27 euro? Dat lijkt me een miskleun als je de baggerversie heb gehad van 27 euro.

Klinkt namelijk totaal niet als de normale handelswijze van Zena.
Kan iemand mij daar meer over vertellen?

Leuk verslag overigens!

Ik geloof dat vorig jaar weer de goede versie van de Big 3 verkocht werd voor 27 euro. Die Herlat is geloof ik in de aanbieding voor 17 euro.
Op zich geen verkeerd pakket, of ja, misschien ben ik klein NL spul gewend:p

Een leuke trip report man

Ik ga er volgende week zaterdag ook heen

En zal dan ook Zeggen hoe het was

Ik zie het alweer helemaal voor me
Ik ben nu ook al 4 Jaar niet meer geweest

Ik ga ook wat voor een verjaardag kopen
Men vader word dit jaar 50 dus

Bedankt dat je het met ons wou delen

Back
Bovenaan