ward-01
VWC lid
Vandaag was het weer z'n saaie dag.. Eigelijk niet zoveel te doen, En nog erg moe van de vorige drukke weken.
Dus, Tijd om lekker naar Zena te fietsen dacht ik zo.
Na het uitslapen was het al snel 13:15. En dus tijd om te vertrekken.
Na een fietstocht van ongeveer een uur kwam ik in Alphen aan.
Donkere lucht boven baarle;

na een kleine 35 km was ik aangekomen in Baarle. Als eerste kwam ik Sisser tegen samen met zijn dochter, Ze gingen even een rondje lopen.
Terwijl ik mijn fiets wegzette zag ik Micha ook al staan.. Het was meteen erg gezellig bij Zena.
Lekker bijgepraat allemaal, En naar de verhalen van Rick_oisterwijk geluisterd.
Het was erg druk, veel mensen voor de (oranje) rookpotten en het knal vuurwerk.
Ik bestelde 1x Aircraft voor Boyke b zijn verjaardag, En 5 pakjes circo blitz voor mezelf.
Rond een uur of 16:30 was het tijd om te vertrekken. En nam ik afscheid van Corné die druk bezig was met de bestellingen.
Hier heb ik altijd al een foto van willen hebben... :lol:

snel daarna begon het in eens hard te regenen, De regen opzich was niet zo erg maar dat ik op m'n mountenbike was wel. Zonder spatborden word je echt zeiknat.
Voordat ik een tasje om me vuurwerk deed snel even een fototje;

Daarna naar Boyke b toe het kadotje afgegeven, Namens Sisser an mij.
Snel nog even bijgepraat en daarna naar huis. Ik was even vergeten dat het geregend had want in het bos lag nog echt veel modder. Toen ik thuis kwam was ik helemaal zwart
Ik denk dat dit een van me laatste Trip reports word.. Want ik weet bijna niks meer te vertellen haha.
Of de volgende keer gewoon een andere route fietsen
Ward.
Dus, Tijd om lekker naar Zena te fietsen dacht ik zo.
Na het uitslapen was het al snel 13:15. En dus tijd om te vertrekken.
Na een fietstocht van ongeveer een uur kwam ik in Alphen aan.
Donkere lucht boven baarle;

na een kleine 35 km was ik aangekomen in Baarle. Als eerste kwam ik Sisser tegen samen met zijn dochter, Ze gingen even een rondje lopen.
Terwijl ik mijn fiets wegzette zag ik Micha ook al staan.. Het was meteen erg gezellig bij Zena.
Lekker bijgepraat allemaal, En naar de verhalen van Rick_oisterwijk geluisterd.
Het was erg druk, veel mensen voor de (oranje) rookpotten en het knal vuurwerk.
Ik bestelde 1x Aircraft voor Boyke b zijn verjaardag, En 5 pakjes circo blitz voor mezelf.
Rond een uur of 16:30 was het tijd om te vertrekken. En nam ik afscheid van Corné die druk bezig was met de bestellingen.
Hier heb ik altijd al een foto van willen hebben... :lol:

snel daarna begon het in eens hard te regenen, De regen opzich was niet zo erg maar dat ik op m'n mountenbike was wel. Zonder spatborden word je echt zeiknat.
Voordat ik een tasje om me vuurwerk deed snel even een fototje;

Daarna naar Boyke b toe het kadotje afgegeven, Namens Sisser an mij.
Snel nog even bijgepraat en daarna naar huis. Ik was even vergeten dat het geregend had want in het bos lag nog echt veel modder. Toen ik thuis kwam was ik helemaal zwart

Ik denk dat dit een van me laatste Trip reports word.. Want ik weet bijna niks meer te vertellen haha.
Of de volgende keer gewoon een andere route fietsen

Ward.