Tunit
VWC lid
Afgelopen woensdag op de terug weg van vakantie even langs olen geweest. rond een uur of half 11 rigting olen vertrokken nog even afscheit genomen van iedereen. Het was vrij rustig onderweg konden lekker door rijden zonder oponthoud maar in België is ook een stuk rustiger dan in Nederland. Onderweg nog even gestopt bij een AC weg restaurant en een warme maaltijd gegeten wat wel lekker was even later de rijs weer hervat rond een uur half 3/3 uur aangekomen in olen.
We zijn naar binnegegaan even rondgekeken en toen kwam pieter met de lijst aangelopen. even rond gekeken wat ik wou mee nemen kon niet teveel want er was niet alteveel plaats in de auto. het was niet zo heel druk er ging net iemand voor ons weg.
Uit eindelijk de lijst in geleverd en pieter heeft de besteling gehaald onder tussen nog wat foto's gemaakt van de winkel. nog even wat gepraakt over "vuurwerk"
uit eindelijk heb ik het volgende bestelt.
4x Chooêt Banger
3x Falshing daimonds
5x break dance
2x pak ThumpingThunders
1x Thunder crackers
1x Spanich crackers zwart
1x Green light crackers
3x Golden dragons 4st.
1x silver cracker
1x Circo blitz
1x Aquarius G
1x Messier J
1x Nitate cake
1x Chain 240sh
1x 5k rol
1x hindoe3000
1x pijlen pakket Viviane
En toen in één keer door gereden naar huis je merkte meteen toen je weer in nederland was veel drukker op snel weg.
Thuis aan gekomen alles uitgepakt en lekker rusten
hartike bedankt iederen van OF.
Tunit

We zijn naar binnegegaan even rondgekeken en toen kwam pieter met de lijst aangelopen. even rond gekeken wat ik wou mee nemen kon niet teveel want er was niet alteveel plaats in de auto. het was niet zo heel druk er ging net iemand voor ons weg.
Uit eindelijk de lijst in geleverd en pieter heeft de besteling gehaald onder tussen nog wat foto's gemaakt van de winkel. nog even wat gepraakt over "vuurwerk"

uit eindelijk heb ik het volgende bestelt.
4x Chooêt Banger
3x Falshing daimonds
5x break dance
2x pak ThumpingThunders
1x Thunder crackers
1x Spanich crackers zwart
1x Green light crackers
3x Golden dragons 4st.
1x silver cracker
1x Circo blitz
1x Aquarius G
1x Messier J
1x Nitate cake
1x Chain 240sh
1x 5k rol
1x hindoe3000
1x pijlen pakket Viviane

En toen in één keer door gereden naar huis je merkte meteen toen je weer in nederland was veel drukker op snel weg.
Thuis aan gekomen alles uitgepakt en lekker rusten
hartike bedankt iederen van OF.
Tunit
Laatst bewerkt: