Tribute

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1918
Artikelnaam: Tribute
Bruto Gewicht: 230 gram
Netto Kruitgewicht: 40
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Deze extra zware vuurpijl zorgt voor een prachtig sterrenspektakel!
Kartoninhoud: 32/1
Richtprijs: € 9,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1918_tribute.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke pijl hoor, dat ziet er goed uit.
10 euro vind ik teveel voor een losse pijl, maar wellicht ergens te krijgen met een leuke korting, want gaaf is hij zeker.

Pff dat lijkt wel een shell kan me niet voorstellen dat hij zo presteert in de straat maar als die dat wel doet dan heb ik er wel een 10tje voor over :D

Pff dat lijkt wel een shell kan me niet voorstellen dat hij zo presteert in de straat maar als die dat wel doet dan heb ik er wel een 10tje voor over :D

Ik hoop dat je bedoeld boven de straat :P

Tientje voor een pijl, no way of hij moet een 5 inch effect hebben :bonk:

Achja, als hij dan tenminste maar een dik effect heeft... Merk zelf toch vaak dat zulke pijlen best goed verkopen. Mensen die dan gewoon één dikke pijl willen hebben met wat klein spul of naast de rest van het potjesgrut. Ik snap dat opzich wel. Daarnaast moet er ook wat aan verdient worden hè.

Ik hoop dat je bedoeld boven de straat :P

Aah Joh, met een beetje korting kan je hem voor euro of 7 wel krijgen. Is een gokje die je neemt, maar wie weet presteert die echt zo goed.

Weet nog dat de losse pijlen Golden Crown en Solid altijd top waren van Wolff. Kostten ook bijna een tientje, maar waren wel puik uitgewerkt. Zal bij de Tribute vast ook goed zitten.

Van te voren weet je dat een 40 grams pijl van 10 euro veel te veel is.
Maar dat het zo'n ongelofelijke ruk pijl is had ik niet verwacht, zeker niet na het zien van het filmpje.
Voorlopig wolff maar even boycotten, zo ga je in mijn optiek niet met je klanten om.

Back
Bovenaan