Tribute to Michael Jackson

Erg mooi gedaan! Er kwamen veel bijzondere effecten voor bij!:)

Een mooi eerbetoon aan m.j.!

Laatst bewerkt:
GAAAAAAAAAAF!! Ik kan niet anders zeggen. Zeer tof gedaan en je ziet ook nog eens TOP bommen voorbij komen. En de muziek maakt alles af! Thanks voor het delen.

Wauw!

Nu zie ik echt dingen voorbij komen die ik nog nooit heb gezien! Nog nooit van heb kunnen dromen.

Omaha royals Michael Jackson fireworks
Fireworks at rosenblatt stadium after Omaha royals game in tribute to Michael Jackson

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt heel mooi vuurwerk en een geweldig eerbetoon aan MJ.
De muziek is even kippenvel voor mij:)

Nu is die niet alleen de king of pop maar ook nog de King of Fireworks.

Maar dit is zeker een mooi eerbetoon, mogen ze bij mij ook wel doen als ik overlijd. :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

R.I.P. Micheal Jackson. Hij heeft heel wat veranderd in de popmuziek.

Erg knap om in zo'n korte tijd zo'n show te maken en te schieten. RESPECT. :)

Dit blijft 1 van zijn beste nummers vind ik.

Maar nu even een vuurwerkgerelateerde vraag. Hij is nog niet zo heel lang overleden en ze hebben nu al een mooie show voor hem gemaakt als eerbetoon, maar heb je in Amerika geen vergunningen nodig? Of gaat het dar gewoon een stukje sneller als hier?

Laatst bewerkt:
Bij de meeste honkbalwedstrijden hebben ze standaard vuurwerk. Ik denk dat ze nu alleen de muziek veranderd hebben en dat de show al geschoten moest worden.

Awesome MJ fireworks tribute at Dodgers/Mariners game June 26th, 2009

movie

Vanaf ongeveer 0:54, wat een prachtige kleuren zeg! :shocked: Die wil ik ook in de tuin met oud en nieuw :bonk:

Maarja, erg leuk dat ze dit hebben gedaan! En bedankt voor het delen van de filmpjes moontan :)

Back
Bovenaan