the mighty two
VWC lid
Dit jaar ook gehad. Had telkens het idee dat deze (te) chaotisch zou zijn...Vond di toch wel een hele gave box. Geen idee wat het productie jaar was maar enorm van genoten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar ook gehad. Had telkens het idee dat deze (te) chaotisch zou zijn...Vond di toch wel een hele gave box. Geen idee wat het productie jaar was maar enorm van genoten.
Iedereen is eigenlijk wel tevreden over de TB ook die van dit jaar.
Het was mijn eerste 'serieuze' cake en mede door een filmpje hier besloten om er ook een te kopen afgelopen december. Maar wat is 'ie 'Live' in de straat super zeg!!
Echt,... de hele, lucht vol en hoe gaaf is die laatste box, (4).
Eerder hier zag ik prijzen van onder de €90,- ben benieuwd waneer er online weer vuurwerk kan worden besteld. Is dat al in de zomer ofzo?
BTW,...nét een filmpje gezien van de Extreme G force 4000!
Nou, als die t.z.t. voor een beetje nette prijs te krijgen is dan weet ik het wel hoor!
Wat een beest van een bak is dat zeg!!!!,....
Ja de lens van de camera vertekend heel erg. Dit is wel een nieuwe batch
ging hier om een doos van 2016. Volgens mij is er ook een 2017 batch toch?
Aan de finale te zien lijkt dit de 2017 versie, die was net iets langszamer geloof ik. Stond er 'Transbomber' of DE Transbomber op de doos? De laatste was 2017
De stond erop idd. hmmm... ik was er blij mee dat ik juiste batch had. Waar ik dat toen op gebaseerd had weet ik niet meer. Jaartal stond volgens mij nergens op de doos. Als ik het weet dan zal ik het toch hier is delen. Ben wel is benieuwd waar dat dan vandaan komt.
Jaartal staat inderdaad op de om doos waar 2 boxen in zitten!![]()