Transbomber

Als je het sec qua effecten kijkt inderdaad niet heel bijzonder maar de opbouw, het geweld en de constante kwaliteit maken het een goede bak. Tot een jaar of 4 geleden had ik dezelfde mening maar na hem in de straat gehad te hebben is het vaste prik in de collectie.
Vanavond hebben we kunnen zien waarom dit een goed doosje is.. Dik voor elkaar weer.

die mening deel ik niet helemaal. De crackling lijkt nog slapper geworden en minder vol. Spreiding van rode peony is ook minder, niet “rond” maar meer 1 richting. Finale salvo is wel lekker.

die mening deel ik niet helemaal. De crackling lijkt nog slapper geworden en minder vol. Spreiding van rode peony is ook minder, niet “rond” maar meer 1 richting. Finale salvo is wel lekker.
OK, hij is iets minder.. Dat klopt, maar nog steeds wel prima. Heb dingen voorbij zien komen die beschamend zijn voor die prijzen.. Dat is bij deze zeker niet het geval.

Pfoe. Vond de naomibomber echt goed hoor op de huisman demo.
Dikke klappen, was niets mis mee zo kooiloos. En dan stond je dr ook nog een stuk af natuurlijk en niet half eronder.

Had ook ff zoiets van 'het zal toch niet" maar ben superblij met de 3 die ik besteld heb.

Toppertje hoor, zo erg dat ik er eentje uit de finale (W shape) haal om los te kunnen schieten en te genieten, spannend momentje wel hoe die zou gaan worden, zeker tevreden met het resultaat.

Een van de toppers deze avond. Echt niks op aan te merken qua burst en spreiding. Publiek reageerde hier ook het meest op dus dat zegt ook veel
Dat is altijd met de TB. Op filmpjes kun je het wel een beetje inschatten maar live voel je hem echt, ook de energie die het losmaakt bij het publiek inderdaad. Erg blij dat dat kooiloos niet veranderd is.

Back
Bovenaan