Transbomber XXL

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8676
Artikelnaam: Transbomber XXL
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 4KG
Aantal Schoten: 288sh
Effectomschrijving: ...
Tube Diameter: 25mm
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

Laatst bewerkt:
Lijkt me precies dezelfde bak als de TB Champions Edition, alleen nu onder de eigen winkel lijn van Rubro (en dus beperkt verkrijgbaar).

Als dit daadwerkelijk de 100% omlabeling is van de Transbomber Champion Edition, dan is deze nu voor een uiterst aantrekkelijke prijs te krijgen. Dit gaat veel ruggegraatjes kosten!

Dit ziet er toch wel heel tof en niet kooiloos uit op film. Ben wel benieuwd naar die prijs dan ... :p
Ah, ik zie het al. Kraakt inderdaad behoorlijk :d

Thnx! Dat is akelig ver weg:cry:
Wordt ook bij vuurwerk per doos aangeboden.
Of misschien kan je ergens een Transbomber Champions Edition scoren, maar ik weet niet hoe deze al uit het assortiment van Rubro is.
Ik krijg eerlijk gezegd jeuk van Transbombers, het kraakt te veel.

Dat is correct, kooiloos.

Heel gek, ik heb exact deze zien staan, maar dan met artikelnummer 8976 (foutje of bewuste keuze?).

De 8976 is namelijk de dubbele variant met 588 schoten.

Ik vind het vooral kwalijk dat deze als “originele” Transbomber Champions editions ook aangeboden is. Dat is dit jaar wel een kwalijke trend.
Dat is zeker een kwalijke zaak. Ik dacht bij de Driesprong de Transbomber Champions Edition besteld te hebben. Maar vanmiddag in een filmpje van hun bunkers toch deze slappe kooiloze aftreksel ervan zien staan. Je word dit jaar echt genaaid waar je bij staat.

Dat is zeker een kwalijke zaak. Ik dacht bij de Driesprong de Transbomber Champions Edition besteld te hebben. Maar vanmiddag in een filmpje van hun bunkers toch deze slappe kooiloze aftreksel ervan zien staan. Je word dit jaar echt genaaid waar je bij staat.

Ik heb 'm daar ook besteld. Neem toch aan dat het gewoon de gekooide Champions Edition wordt (?). Op de site staat idd echter het filmpje van deze versie....Daar moeten we na de kerst even achteraan. Anders word je idd genaaid waar je bij staat.

Ik heb 'm daar ook besteld. Neem toch aan dat het gewoon de gekooide Champions Edition wordt (?). Op de site staat idd echter het filmpje van deze versie....Daar moeten we na de kerst even achteraan. Anders word je idd genaaid waar je bij staat.
Er staan toch echt dozen met Transbomber XXL in hun bunker. Kijk maar naar de video van Pyroteam Utrecht.

In het begin van hun freakactie stond toch weldegelijk de champions edition. Dat weet ik zeker want daar heb ik nog een weekendje over gedubt...

Ik heb hem toen ook besteld, eind Juni. Maar hij word nu nog steeds zo aangeboden. Zie wel wat die doet, hij gaat in iedergeval zeker niet meer om 12u de lucht in.

Back
Bovenaan