Trailer Vuurwerk DVD 2009/2010

Ziet er goed uit hoor, volgens mij is daar flink gestookt!:D
Veel knallers en het siervuurwerk ziet er ook goed uit!

Leuk aan het filmpje is dat je de beelden hebt afgestemd op de muziek.
Hoeveel mag de DVD kosten? En wat is de verhouding tussen beelden overdag en in de avond/nacht?

Zeer mooie trailer!
Ben zeer benieuwd hoe de dvd eruit komt te zien.

Hoe heet t nr. wat je gebruikt hebt voor de trailer??

De trailer belooft al veel goeds.

Staat er op de dvd ook bij per filmpjes welke producten er worden geschoten?

Film verwijderd uit openingspost. Bevatte beelden die wij niet goedkeuren op het forum. Alleen afsteken op de manier waarvoor het vuurwerk bedoeld is.

Klopt bassie, Zal hem meteen even beantwoorden! Houd er wel rekening mee dat je DVD dan donderdag op de post zal gaan...

Ps: had hem niet meteen beantwoord omdat ik je nog geen duidelijk beeld kon geven van hoe of wat...

Ziet er heel goed uit de trailer. Een groot minpunt wat ik zo wel kan zien is dat er salutes gewoon zonder mortier worden gestookt. Heel erg jammer, maar ik neb wel nieuwsgierig geworden naar de rest.

Hier een aantal filmpjes van de DVD die ik heb geupload,
(De kwaliteit van de echte DVD is beter! Ik heb ze wat kleiner gemaakt zodat ik ze makkelijker kon uploaden!)

-Silver Dragon-
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

-Atomyc 6-

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

-Explod-
+ YouTube Video

-Ugly Joe-
(Volgens gebruiksaanwijzing)
+ YouTube Video

-NoName Blokje-

+ YouTube Video

-Girandola-
+ YouTube Video

Met vriendelijke groet,

Heb de dvd gister binnen gekregen. Vind het een leuke dvd maar niet voor dat geld 10 euro. Toen ik de trailer had gezien had ik er veel meer van verwacht. maar was binnen 10 min klaar met de dvd. je gooit shells op de grond, schiet ze tussen huizen. Denk als je een dvd maakt dat je dan het goeie voorbeeld moet laten zien.maarja leuke dvd, 3,- euro zou een leuke prijs zijn. niet verkeerd bedoeld ofzo mischien wat tips voor volgend jaar. groetjes

3,- is natuurlijk niet te doen. Daar haal ik mijn eigen kosten nog niet eens uit... Jammer dat je het geen leuke DVD vond.

En voor de rest heb ik al mijn siershells op een open veld geschoten voor zover ik weet.

En ik snap dat het niet het goede voorbeeld is, Maar een Italiaanse bom is in mijn ogen hetzelfde idee...

Laatst bewerkt:
Nee oke, 3 euro is ge*** van mij. Ik vind het wel een leuke dvd. Laten we het daar op houden. Je bent aardig bezig geweest de hele dag. Mooi vuurwerk heb je.

Wil je helemaal niet afkraken ofzo hoor.

Ik zie alleen dat steeds meer mensen dat gevaarlijke spul hebben en tussen huizen schieten enzo.Vind ik levensgevaarlijk.

Maarja ik hoop dat je nog veel dvd's mag verkopen;)

gr

Back
Bovenaan