TRAILER Fireworks for All

Stefan Works

VWC lid
Laatst bewerkt:
Euhh, ik weet niet hoor maar je hebt dit topic zelf zo genoemd:

TRAILER Nieuwe vuurwerkimporteur! Vuurwerk4all!

Don't shoot the messenger... :wink:

Klopt. Foutje. Moet nog even veranderd worden om verwarring dus te voorkomen :) Maar wat vind je inhoudelijk ervan :) ?

Klopt. Foutje. Moet nog even veranderd worden om verwarring dus te voorkomen :) Maar wat vind je inhoudelijk ervan :) ?

Hahaha, vandaar. Tja, wat ik ervan vind? Ik ben altijd al fan geweest van de artikelen van de importeur die hierbij betrokken is. :wink:

Wat Sjon Beton zegt: het is misschien wat handiger als er wat meer achtergrondinfo wordt gegeven...

Hahaha, vandaar. Tja, wat ik ervan vind? Ik ben altijd al fan geweest van de artikelen van de importeur die hierbij betrokken is. :wink:

Wat Sjon Beton zegt: het is misschien wat handiger als er wat meer achtergrondinfo wordt gegeven...

Welke importeur is dit dan? Ben hier wel erg nieuwsgierig naar!

Ik ben enthousiast! Een nieuwe importeur is altijd welkom! Wat ik mij wel afvroeg was of er meer producten op de markt komen voor dit jaar, bijv. losse cakes? Worden deze boxen ook geschoten op de demo van kuiper Koekange?! Na het zien van de films zijn de eerste indrukken goed!

In eerste instantie dacht ik ook gelijk aan de doorstart van Royal…!

Ik ben enthousiast! Een nieuwe importeur is altijd welkom! Wat ik mij wel afvroeg was of er meer producten op de markt komen voor dit jaar, bijv. losse cakes? Worden deze boxen ook geschoten op de demo van kuiper Koekange?! Na het zien van de films zijn de eerste indrukken goed!

In eerste instantie dacht ik ook gelijk aan de doorstart van Royal…!

De bedoeling is dat ze in ieder geval op de demo van Riezebos en Kuiper geschoten worden! Voor dit jaar blijft het nog bij 5 cakeboxen en 1 pakket.

Interessant, leuk als er weer nieuwe spelers meedoen. Maar wat is nu de naam, want we lezen Vuurwerk 4 All, Fireworks 4 All, Fireworks for All en nu ook nog Vuurwerk for All. :wink:

Wanneer wordt er meer bekend omtrent eigen website, prijzen e.d.?

(ps. Vuurwerkwinkel Enschede is toch Royal?)

Back
Bovenaan