Toxic

Geloof me.
Dit was afgelopen jaarwisseling echt een toppertje.

Schoot in salvo's echt ik heb er echt van genoten.
De effecten waren ongeveer net zo groot als de pyro delight en de brocade willow tip van zena.

Waren trouwens alle 3 toppers

De twee die jij bemoemt zijn inderdaad twee geweldige cakes en als de toxic ook zo oresteert dan zitten we goed.

Zeker niks mis mee! Op filmpjes leek ie erg kleine boeketten te hebben, maar op de demo gisteren was het een goede cake met mooie blinkers. Leuk om gratis bij je bestelling te krijgen, om 'm zelf te kopen zou ik nooit doen voor dat geld. Daar was ie het net-niet voor..

Wat een prima bak! Prima uitwerking en mooie groene blinkers. Het was wat mistig bij ons en deze cake zorgde ervoor dat de lucht helemaal groen eruit zag. Als je hem goedkoop kan krijgen is het zeker een aanrader.

straatfilm afgelopen jaarwisseling en inderdaad voor een mooie prijs is het best een leuke cake.

Laatst bewerkt:
Kreeg deze box gratis bij de cakebox van zena, heeft GEEN indruk op me gemaakt. Zou er zeker geen 30 euro voor neerleggen. Al zien de blinkers er wel goed uit op bovenstaande video

Heeft deze nou een reserve lont of niet? ik kan het me niet meer herinneren haha, wil misschien een heel karton door lussen maar moet wel weten of het gaat:D

Back
Bovenaan